G: Paljonko olet painanut painavimmillasi (myös raskaana) ja paljonko painat nyt? Pituus myös.

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Raisu
Taidan nyt olla painavampi kuin koskaan, eli tällä hetkellä painoa 63kg (pituutta 165cm). Nyt menossa rv 22, tosin painoa ei ole tullut vielä lainkaan tuohon lähtöpainoon nähden, mutta enpä muista että olisin koskaan painanut näin paljoa..

pöhkö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse painoin 2006 keväällä 97kg kun menin synnyttämään. Nyt 69kg. Pituus 168cm.

painavimmillani olen ollut 107 kiloa, ja raskaana tuo lukema sekä ei raskaana. pituutta löytyy 172 senttiä. ja tällä hetkellä paino on 70-72. 65 kiloon koitan päästä, alimmillani olen painanut 60 kiloa joskus toivottavasti lukema näyttää samat.

Vieras
Joku oli samankokoinen ku minä =) ennen raskautta 89kg, synnyttämään mennessä 102kg ja nyt 92kg ( 2kk synnytyksestä). Pituutta 170 cm. Tavoite päästä 7:llä alkavaan painoon =) Hommia on siis =)

VierasVain

Itse oon n.170cm pitkä, normipaino on n.68kg
Esikosta viimeisilläni painoin 92kg ja nyt painoa on n.80kg(rv 27)
Reippaasti on raskauden aikana paino noussut, sen poissaaminen onkin sit vaikeempi juttu.. :(

Jenmo85
Esikoista oottaes rv42+4 ennen synnytystä painoin 71kg!!! Oon 163cm. Esikoisen ja kakkosen odotusten välissä hoikistuin takas omiin mittoihin, 56kg. Nyt kakkosen synnytyksestä neljä viikkoa, mut en omista vaakaa...Sairaalassa kävin puntarilla ennen lähtöä, 66kg. Eli sais lähtee vielä kymmenisen kiloa..

tossuliini
Painavimmallani olen ollut 110 kg, raskaana ollessa jotain 80 kg kun odotin vanhempaa tytärtä, nuorempaa odottaessani jotain 90 kg, pituus on 166 cm ja painan nyt 102.2 kg eli laihdutan parhaillaan.

Yhteistyössä