G: Paljonko olet painanut painavimmillasi (myös raskaana) ja paljonko painat nyt? Pituus myös.

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Esikon aikana keväänä 2005 viimesessä neuvolassa painoin 89kg
PikkuKakkosesta viime helmikuussa painoin joku 84-85kg

Molempien poikien aikana lähtöpaino on ollut 68kg... siihen olis joskus taas tarkotus päästä... :)

Nyt vaaka näyttää 74-75kg

Pituutta mulla 167CM

esikkoa synnyttämään mennessä painoin n. 60 kg (kuopuksen kans 58 kg.) pituus mulla ei ole kuin n. 159cm. paino laski imettäessä nopeesti takas siihen mitä oli ennen raskautta eli 49-50 kg. tällä hetkellä painan kyllä jotain 52kg kun olen koko kesän halunnut mussuttaa kaikkea ihanaa.... :p B)

perhoinen84
Esikoisen kanssa painoin 74kg kun lähdin synnyttämään ja tokan kanssa painoin 66kg kieppeillä ja lähtöpaino oli molemmissa se 55kg ja nyt painan taas sen 55kg ja olen 167cm pitkä.

Äiti79
Synnyttämään lähtiessä painoa oli 66 kg, tällä hetkellä toivottavasti alle 66 kg. Pituutta on 140 cm.

Paino laski mukavasti synnytyksen jälkeen, mutta sitten paino lähti nousuun, koska tuli syötyä vähän liiankin hyvin.

Painavimmillani olen ollut esikoista synnyttämään lähdössä 95kg.
Tällä hetkellä painan 78kg ja kova laihdutus käynnissä. Tavoite olisi ensin päästä 65kg, mutta mielelläni painaisin 55-60kg. :whistle:
Ai, niin ja pituutta on tähän varteen kertynyt 170cm.

Yhteistyössä