G: Päivän ohjeelma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Menin kuudeksi töihin. Olin kolmelta kotona, nyt huilihetki ja sitten lapsi pk:sta kotiin. Ruoan laittoa, kotihommia, iltapalaa tenavalle ja iltatoimet sitten nukkumaan ;)

Mä olen laiskotellut koko päivän. :D

Aamulla kasilta heräsin,syötin aamupalat lapsille,vein vanhimman eskariin.
Puolenpäivän aikaan nuorimmaiselle ruokaa syötin ja sitten hain eskarista vanhimman.
Muuten olenkin vain ollut :D

Kohta pitäisi ruokaa tehdä ja sitten illemmalla meen pururadalle juoksemaan kympin lenkin.

Olin klo 8-14 työharjottelussa, sit mies tuli hakemaan ja haettiin lapset samalla. Sit ollaankin vaan oltu, kohta on ruoka valmiina ja tunnin-parin päästä pitäs lähteä kuopukselle toppavaatetta ostamaan, tai no, kumminsa halus ostaa niin porukalla mennään kaupoille.

Olin päivän töissä, mies ja lapset tuli hakemaan ja vein heidät siitä laivalle (menevät risteilylle), itse tulin kotiin, lenkitin koiran, laitoin piccoloskumpan kylmään ja tattipastan tulelle. Kohta syön ja sitten laitan jalkahoidon (Babyfoot), syön tryffeleitä ja juon miniskumppani ja katson elokuvaa KAIKESSA HILJAISUUDESSA koira jaloissa maaten ja kissa sylissä kehräten- olen ensimmäistä kertaa yksin kotona lähes kuuteen vuoteen :D

Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä milannalle;25026882:
Milanna:

1. Oletko Venäjältä kotoisin?
2. Onko Venäjällä lihavia naisia ollenkaan?
3. Shoppailetko päivittäin?
4. Bravuuriruokasi?

Ja vielä:

5. Missä koulussa opetetaan tätä "tekoSuomi ei osa kirjoittaa ja hankala tehdä tätä aloistustaa" -kieltä...

Käytät nimittäin juuri sitä lapsellista "leikitään ulkomaalaista" -kieltä etkä suinkaan kieltä, jota käyttäisi oikea ja aito ulkomaalainen.

6. Kuinka kauan jaksat esittää?

Milanna:

4. Bravuuriruokasi?

Vaihdan kohdan 2. Onko Virossa lihavia naisia?

Aamulla herätys kuudelta
Miehen ja pojan herätys 6.30
Seitsemältä lähdin verikokeisiin
Sielät suoraan kahdeksaksi lapsivesipunktioon, jonka jälkeen puoli tuntia ktg:ssä
Sieltä terveyskeskukseen hakemaan liuskoja sokerimittariin
Kymmenne jälkeen kotona, aamupala
Päikkäreille, kun tuli yö nukuttua niin huonosti.
15.30 pojan haku hoidosta ja sieltä suoraan Prismaan
Kotona 17.20 ja eilisen ruoan lämmitystä ja pojan kanssa oleilua.
Nyt Emmerdale, sitten neljän tähden illallinen
Iltapesut ja vähän salkkareita, täykkärit nauhalle
21.00 iltasatu ja poju nukkumaan.¨
Tietokoneella oloa ja ehkä teen miehelle lämpimiä leipiä, kun tulee töistä 22.30.

Milanna:

4. Bravuuriruokasi?

1. Viro, Tallinna
2. Joka paikassa niitä löytyy, tyhmää kysymys
3. Melkein:D
4. Katkaraput, rapuja, simpukoita/valkoisia isoja, gravilohta, kirjolohimäti jne

Yhteistyössä