Miten teidän vkloppu meni muuten, mitä teitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Me eilen olimme miehen kanssa 1tunti töissä yhdessä, teimme mainokset vaan, sitten otimme lapsia ja menimme syömään ulos, syömisen jälkeen, menimme yks juttu tekemään eli eli:ashamed:shopp....... Sitten taas kävimme stocmannin kahvilassa ja menimme teatteriin katsomaan joku herra hakkarainen, lasten teatterista kyse, sitten mä menin töihin, siellä puhuin amerikkalaisen mies stripparin kans ja tulin vähän kateeksi hänen palkasta|O:D. Tänään olemme kotona, koht mä teen ruokaa, katsomme elokuvia ja illalla pitää katsoa jos päätämme mennä ravintolaan syömään vielä. Tylsää vkloppu meillä

Vettä sataa ja koira-rassu odottelee piiiiitkää lenkkiä.

Kävimme äijän kanssa hakemassa työmaalta työkamppeet, ei tiedä, koska äijä seuraavaksi on sinne tai millekään muulle työmaalle menossa. Muuten olemme vain olleet, äijä lepäilee, Stasi horrostaa, MOssad siivoaa ja AlQaida ja IRA kiistelevät ja leikkivät.

Minä odottelen siis lenkille pääsyä ja yhden rummun kehän taivuttamista, ilman vesisadetta.

flunssassa-ääni pois. oon levänny,kattonu leffoja,leiponu ja herkutellu :p sit tyhmänä menin eilen pitkälle metsälenkille koiran kanssa, ja nyt oon sit kahta kipeempi :D Mies jutteli mulle koko viikonlopun,kuinka ihanaa olisi saada jo tytölle sisarus... ihan taukoamatta

Mies lähti eilen työkavereidensa kanssa yön yli mökkireissulle. Innostuin värjäämään villalankoja ja kankaita, kun "siisteyspomo" ei ole paikalla =). Tulipa ihanan värisiä lankoja! Ajattelin kutoa kangaspuissa jotain ja laitoinkin jo kaulaliinaloimen. Sormet syyhyää, mutta välillä pitää laittaa lapsille ruokaa ja lähteä ulos, kun on mahtavan aurinkoinen ilma.

Yhteistyössä