G: Päivän ohjeelma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Nyt teen ruokaa lihapata+perunamuusi

sitten hyppän taksille haen esikoista koulusta ja mennään shoppailemaan+ravintolaan syömään+ elokuviin toi lasten elokuva katsoa se Kätki tai joku sellainen, varma tosi tylsä elokuva tai ehkä jos lapset suostu katsomme joku aikuiselokuva

Pojalla toipilaspäivä vielä.

Lähdetään käymään just tossa lähikaupassa, syödään lounas, vähän päivälepoa, kotihommia jne. Päivällisen jälkeen otetaan varmaan suunta kohti kirjastoa.

Eli ei mitään ihmeellistä.

Aamupäivä kotitöitä ja äitelöintiä&mummutusta.
Omien ohella lapsenlapsista kaksi oli yökylässä ja kaksi muuta tuli aamusta hoitoon.

Lounas kahdeksitoista (otan kohta uunista) ja sen jälkeen pienimmät päiväunille.
Itsellä iltapäivä koululukemista.
16.15 mennessä Vaasaan yliopistolle ja siellä ympäristöfilosofian seminaarityön opponointia kuuteen. Kaupan kautta kotiin ja illalla telkusta Sons of Anarchya samalla kun olisi tarkoitus silittää vuorellinen pyykkiä.

:)

ootan et pirun putkimiehet tulis kattoon noi hyyskän hanat.
Hommat piti alkaa 8:lta aamulla mut vasta 10:ltä kurvas auto pihalle.. eli voi kestää.
ruoka on jo onneks valmiina

Kuumeisten lasten kanssa oleilua kotona. Ruokaa pitää tehdä ja siivota kyllä kunnolla tänään. Koiran lenkitystä ja pyykin pesua. Kunhan nyt ensin otetaan päikkärit lasten kanssa niin piristytään.
Ihanan vauhdikas päivä ap:lla tulossa!

Kuuleppas mulla on nyt ihan asiaan liittymätön asia, mutta olen tullut siihen tulokseen, että et ole venäläinen ja tuo sun huono suomi kuuluu vain sun luomaan hahmoon venäläisestä bimbosta.. Taidat olla joku elämääsi kyllästynyt kakara ja nautit siitä kun nämä tyhmät palstalaiset ovat menneet sun kusetukseesi näin totaalisesti. Ja jos nyt sitten olet mitä väität olevasi, niin mistä sun rahat tulee? Mistä päin olet Suomeen rantautunut? Mitä sun mies tekee työkseen? Ihan mielenkiinnosta kyselen hahmosi faktoja..

Siivoamista, pyykinpesua, tiskikoneen tyhjentämistä/lataamista, ruuanlaittoa, ulkoilua. Lisäksi vaan ollaan ja möllötetään eli vapaapäivää vietän poikien kanssa.

Lounas syöty ja kuopus just nukahtamassa päikkäreille. Esikoinen leikkii yläkerrassa ja mä keitän kohta kahvit. =)

[QUOTE="hmm";25024259]Kuuleppas mulla on nyt ihan asiaan liittymätön asia, mutta olen tullut siihen tulokseen, että et ole venäläinen ja tuo sun huono suomi kuuluu vain sun luomaan hahmoon venäläisestä bimbosta.. Taidat olla joku elämääsi kyllästynyt kakara ja nautit siitä kun nämä tyhmät palstalaiset ovat menneet sun kusetukseesi näin totaalisesti. Ja jos nyt sitten olet mitä väität olevasi, niin mistä sun rahat tulee? Mistä päin olet Suomeen rantautunut? Mitä sun mies tekee työkseen? Ihan mielenkiinnosta kyselen hahmosi faktoja..[/QUOTE]

No ihanaa kun monet jo niin ajattelee:D

Mistä rahaa tulee? Hmm...en tiedä, ne vaan on:). Mies yrittäjä. Olen Tallinnasta rantautunut

Töitä vielä muutama tunti tän lounastauon jälkeen. Viimestään viideltä kotiin ja ruokaa tekemään. Illalla sitten poika maalivahtijäille jos jääkone sallii. Pyykinpesua, tiskausta ja pientä siivoilua jos jossain välissä ehtis niin hyvä.

Mitä on ympäristöfilosofia?

Luulen että se tarkoittaa eri ihmisille kovin eri asiaa.
Tuo mihin itse tällä kertaa viittaan on osa filsoofian opetusohjelmaa eli filosofian ympäristöetiikkaa käsittelevä haara, mutta uskon, että se on varsin kapea sisältö laajalle käsitteelle joka kattaa paljon aina "viherpiperrystä ja puunhalailua" karsastavasta arvokonservatismista jonkinlaiseen taloudelliseen voiton maksimointiin pyrkivään ympäristöhuoltoon.

Kyselin itse eilen samaa ja joku vastasi että "vakosamettihousut ja flanellipaita" tms. Eli voi assosioitua niinkin.

Viimeksi muokattu:
Luulen että se tarkoittaa eri ihmisille kovin eri asiaa.
Tuo mihin itse tällä kertaa viittaan on osa filsoofian opetusohjelmaa eli filosofian ympäristöetiikkaa käsittelevä haara, mutta uskon, että se on varsin kapea sisältö laajalle käsitteelle joka kattaa paljon aina "viherpiperrystä ja puunhalailua" karsastavasta arvokonservatismista jonkinlaiseen taloudelliseen voiton maksimointiin pyrkivästä ympäristöhuollosta.

Kyselin itse eilen samaa ja joku vastasi että "vakosamettihousut ja flanellipaita" tms. Eli voi assosioitua niinkin.

En tajunnut tosta mitään, onneks mun ei tartte :laugh:

[QUOTE="vieras";25024304]kenelle sä teet ruokaa, jos kuitenkin meette ravintolaan syömään?[/QUOTE]

Kai niillä muutakin syödään päivän mittaan, eikä vaan kerran ravintolassa (meillä ainakin 5 kertaa päivässä ruokailu).

Savannan päivän puuhat kuulostaa ihanalta :) Pääsispä mukaan!

Mulla ohjelmassa tänään:
Sisko tulee lapsensa kanssa kohta
Syödään eilistä kaalilaatikkoa
Koiran kanssa lenkille
Taas kaalilaatikkoa
Zumbaan
Teeveetä
Nukkumaan

[QUOTE="vieras";25024304]kenelle sä teet ruokaa, jos kuitenkin meette ravintolaan syömään?[/QUOTE]

me mennään vast elokuvaan jälkeen ravintolaan, teen että illalla voi syödä ja yks laps koulusta tulee joskus 15jälkeen

En tajunnut tosta mitään, onneks mun ei tartte :laugh:

Huijaat tajuattomuuden osalta. ;)
Mutta se totta, ettei tarvitse, ellei kiinnosta. Kullakin omat juttunsa, mistä saa omat kicksinsä. Minulle teoreettinen filosofia on sellainen henkisen masturboinnin muoto, josta ei ole yhtään mitään "hyötyä", mutta joka antaa minulle suuresti hupia ja viihdykettä.

[QUOTE="vieras";25024365]Meinasitko vielä kauan maata kotona miehen elättinä?[/QUOTE]

Kysymys oli kai osoitettu Riepulle, mutta luulen, että osaan arvata minäkin (Mielenkiintoista että "vieras" ei osaa: Kertoo jotain oleellista hänestä?):

Hän varmaankin tulee olemaan poissa työelämästä aina sairaslomansa loppuun asti.

:D

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Harvassa huushollissa sitä haetaan taksilla lapsia koulusta, paitsi niiden joiden lapset käyttää koulutaksia, mutta nyt ei taida olla kyse siitä :D

Tiesithän Venakko että elokuviin on ikärajat eivätkä lapset pääse katsomaan välttämättä kuin k7 elokuvia kanssasi (nuorempihan on 5v.) ?

[QUOTE="vieras";25024437]Harvassa huushollissa sitä haetaan taksilla lapsia koulusta, paitsi niiden joiden lapset käyttää koulutaksia, mutta nyt ei taida olla kyse siitä :D

Tiesithän Venakko että elokuviin on ikärajat eivätkä lapset pääse katsomaan välttämättä kuin k7 elokuvia kanssasi (nuorempihan on 5v.) ?[/QUOTE]

Nuorempi on melkein 5, eli 4v7kk. Mutta mä aina valehtelen että on yli 5:D, koska vain näin nyt pääsemme joka paikaan missä K7. Ei saa kertoa kenelle:D:D

herättiin 5.30
käyttin reilun tunnin lenkillä 9-10.30,
muksut söi kermaperunoita ja mummon tekemiä lihapullia
nyt nukutaan
ruokaa teen (jauhelihakastiketta, makaronia ja perunoita)
leikitään
imuroin
mies tulee töistä
käy uimassa muksujen kanssa ja samalla tekevät viikon ruokaostokset
iltapalat, sadut ja nukkumaan

Yhteistyössä