G: Paino ja kuppikoko?

  • Viestiketjun aloittaja läskit persiissä
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22676890]No mikä on suurin kuppi mitä myydään?[/QUOTE]

En kyllä tiedä. Mutta onhan noita ollut kuvia netissä ja tullut dokumenttikin naisesta jolla aivan järjettömät kokooset silikonirinnat. Liivejä hekin tarvittevat.
 
162 cm
48 kiloa 70 DD, mutta tuollaisia ei oikein täältä löydy, missä asun, joten joudun käyttämään 70 D, joka on hieman liian pieni tai 75 D, jossa on ympärys hieman liian väljä.
 
[QUOTE="vieras";22677199]
Varmasti enemmän kuin sun ;) Jos ei ole tietoinen onko I tai J -kuppia olemassa niin se ei kyllä liity mitenkään älykkyysosamäärään....huh mitä tosikkoa täällä on...[/QUOTE]

Siis mitä sä oikeen sekoolet? :O
 
[QUOTE="eee";22677394]Mitä HITTOA :D Mun koko olis ton mukaan 65DD... (käytän siis normaalisti tosiaan kokoa 70B).
Täähän on mielenkiintosta, pitäs varmaan käydä yhet changet sit ostamassa, et vois kavereille kehuskella olevansa DD-kastin tyttöjä...
Ei ihme että Changella kauppa käy. ;)[/QUOTE]

mulle se heitti 70DD (käytän siis 75c liivejä :O) :D
 
se ympärysmitan pieneneminen oli kanssa aika outoa..
Moni käyttää liian suurta ympärystä/liian pientä kuppia kun kaupoissa myydään suurimmaksi osaksi vain 70-75-80 ABC kokoja :D Mulle oli ihan ihmetys kun sain oikeankokoiset liivit ja huomasin miten hyvin ne istuu, miten tissit on ihan nätit nykyään :D 65F:llä on samankokoiset rinnat (suurinpiirtein) kuin 80C:tä käyttävällä, ja sitä kokoa mä olinkin ennen käyttäny kun ne pienemmät ympärysmitat tuntui C-kuppina liian pieniltä.
 

Yhteistyössä