G: Paino ja kuppikoko?

  • Viestiketjun aloittaja läskit persiissä
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
[QUOTE="hmmm";22670842]Kuulostaa vähän kohtuuttomilta sun silarit. Miksi niin isot jos oot noin hentovartinen? :)[/QUOTE]

Oikein sopusuhtaiset on, eikä mitenkään liian isot tyyliin Anne-Mari Berg tms. :x Olen nimittäin nähnyt livenä. =)

Muoks, niin siis Lodesta oli kysymys, ei minusta. :)
 
Aika moni saattaisi oikeasti kuuluakin sinne DD-sarjaan. Moni kun tosiaan käyttää liian suurta ympärystä ja pientä kuppia, näin olen kuullut. Kummasti se 75c saattaa muuttua 70D:ksi tai jopa 65DD:ksi, kun ostaa napakammat liivit. Näin mulle ainakin kävi, kuljin vuosikaudet tuolla 75-ympäryksellä, kunnes joku myyjä ohjeisti mulle oikeankokoiset liivit.
 
Häh?! Ootte kyllä isotissejä!

Ja kellä voi olla 65 rinnanympärys?!

Mulla 54 kg ja 80B, ihan ok. Kai.
Voihan se olla. Tai oikeastihan mulla on rinnanalusympärys 67cm tai jotain, mutta sehän pitää ottaa jokusen sentin pienempi ympärys sitten liiveistä, kun ne venyy käytössä. Kun sovitettaessa liivit tuntuvat hyviltä uloimmissa hakasissa, niin ympärys on passelin. Näin mulle on ainakin kerrottu.
 
hmm..
72kg ja tissit 75-80D... Isäntä joskus ostanu mulle alusvaatteita ja koko tietenki kaikkea muuta ku sopiva... Koita siinä sit olla kiitollinen, mut ku ei mee jakeluun ni ei mee!!!
 
kaksinaamaista perseilyä
No ei vittu sentään, jokaien kilvan kehuu miten on hento runkoinen ja tissit on pamela andersson luokkaa luonnollisena tietenkin :D Silti kun joku itkee pienistä tisseistään samat kurttuperseet kertoo samaa itsestään sama koskee painoa.
 
"joku"
Painan noin 60 kg (oon 165 cm pitkä) ja 75D -liivejä käytän, jotkut 75C:tkin on kaapissa. Rinnanalusmitta n. 76 cm ja tosiaan tuo Changen "laskuri" antaisi kooksi 70E, herranjestas sentään! Kyllä mulla yhet 70D:tkin muuten on, mutta yleensä kyllä, mitä olen sovitellut, niin tuntuisi liian tiukalta päällä ne 70:set. Ja en voi uskoa, että tavaraa riittäisi DD tai E kuppikoon täytteeksi. Pitäs varmaan käydä ihan mielenkiinnosta siellä Changen liikkeessä. Ja mulla ei todellakaan ole ison näköiset rinnat.
 
-
Changen koot on sen takia erilaiset koska ne on ne oikeat koot! Esim. Lindexillä mitataan ympärys sillei että jos on 70cm siitä alta niin ympärys rintsikoissa on 70 vaikka ei se sillain mene! Rintsikoiden pitää olla napakat ja tukevat ja siitä napakasta ympäryksestä tulee se tuki. Kuulema 80% suomalaisista naisista käyttää vääränkokoisia liivejä... En kyllä ihmettele kun täälläkin jotkut näyttää olevan vähän pihalla näiden kokojen kanssa.
 

Yhteistyössä