"neith"
58kg ja 75c.. ainakin toinen (ikävä kyllä rinnat näyttää pienemmiltä kun olen niin pitkä)
Ei siihen mitään maksumahollisuutta tarvii, mä oon ainaki tilannu mun electronilla ihan tuosta vaan.Äh, tuo takkuaa heti maksun kanssa. Pitääs vissiin hommata se maksumahdollisuus visa electroniin.
Joo, ei näytä minustakaan ylisuurilta. Ihan sopivat ovat tähän runkoon ja niinkuin joku sanokin, tuo 300g per tissi on aika normisettiä noissa silareissa.En mä sua tarkoittanutkaan vaan Lodea ja siinäkin sitä ettei hänen rinnat näytä ylisuurilta.
Mitä väliä tällä nyt sit taas on?Niin ja ne on ostettu change liikkeestä, niillä on aika isoja kokoja et pienempikin kävis varmasti
Sä kyllä olet tod. yksinkertainen naikkonen.yhtä PIENEMMÄT!? :O Apua, mitäs se sit tekee... 75J Mä pidättäydyn siinä et nää on sopivat eikä kokoa liian pienet.
Totta tämä. Ensinäkään tuolla ympäryksellä 65 ei tahdo löytyä kokoja paljon mistään (mikä on aika jännä, koska todellisuudessa olisi varmasti yllättävän monelle passeli ympärysmitta). Saati sitten isomaa kuin sitä ctai d-kuppia. Jossain henkkamaukallakin taitaa ne koot loppua siihen c:hen vai?changen liivit on kuulemma pienemmät yhtä kokoa kun perus liivit.
mutta mitä oon itte tilannu trinealta ja isabelle liikkeistä niin myös siellä mun koko on tuo sama.
muualta en löydä liivejä,jos sattuiskin löytään 65 ympäryksellä olevia ni ei oo kuppi sopiva. isoin varmaa on D.
No joo en mä mitään mummoliivejä halua eli pitää mennä erikoisliikkeestä ostamaan sitten kun on siihen varaa. On aina satasen kuolema se. :snotty:en tilais. mallit vaihtelee ja niiden koko. sellset perus "mummoliivit" on kyllä toki ihan normaalia kokoa,mutta semmosia hienompia en menis tilaileen.
:headwall:Pistetään Haravalle rintsikkakolehti.
No mikä on suurin kuppi mitä myydään?No tietysti on.