En käytä changen liivejä, en ole edes ikinä käynyt siinä liikkeessä.Ei ne oikeasti ole noin isot, oon nähnyt kuvia. Täällä taitaa suuri osa posukasta käyttää changen liivejä, siks kuppikoot on niin isoja. Mullakin on liivien koko tällä hetkellä 70F, mutta ei ne oikeesti oo isot, miesten arvioimana korkeintaan c-kuppi.
eipä nuo hirmu isot ole, n. 300g molemmissa rinnoissa on ihan normikokoiset silikonit.Ehkä kuulostaa, mutta ovat yllättävän sopusuhtaiset. Kokokin kuulostaa isommalta, kuin mitä todellisuudessa onkaan. Rinnanalusmitta kun on aika pieni.
Mä oon varmaan tyhmä, mutta en ole koskaan changen liiveistä kuullutkaan. Sitä paitsi se kuppikoko ei kerro mitään rintojen koosta, ympärysmitta ratkaisee. Tätä ei miehet, eikä monet naisetkaan tunnu ymmärtävän.Ei ne oikeasti ole noin isot, oon nähnyt kuvia. Täällä taitaa suuri osa posukasta käyttää changen liivejä, siks kuppikoot on niin isoja. Mullakin on liivien koko tällä hetkellä 70F, mutta ei ne oikeesti oo isot, miesten arvioimana korkeintaan c-kuppi.
Minulla ei ainakaan ole kuin sellaiset kouraansopivat vaikka kuppikoko onkin jotain väliltä D-E.onpas teillä isoja tissejä
mä olen vain b-kuppilainen, raskaana ollessa c-kuppi, pituutta 163kg ja painoa 62kg
en tilais. mallit vaihtelee ja niiden koko. sellset perus "mummoliivit" on kyllä toki ihan normaalia kokoa,mutta semmosia hienompia en menis tilaileen.Mietin, että uskaltaisko tuolta changelta tilata. Onko siellä hyviä liivejä etteivät sitten lässähdä ei-tukeviksi muutaman käyttökerran jälkeen?
Mietin vain tuota kuppikokoa jos pitää olla yhtä isompi kun nyt on F/G.
mikäs sä sit oot? pieni mielestäni.53kg ja C-kuppi . Pituutta vain 159cm joten en ole hoikka.
En mä sua tarkoittanutkaan vaan Lodea ja siinäkin sitä ettei hänen rinnat näytä ylisuurilta.En käytä changen liivejä, en ole edes ikinä käynyt siinä liikkeessä.