G: Paino ja kuppikoko?

  • Viestiketjun aloittaja läskit persiissä
  • Ensimmäinen viesti
Mietin, että uskaltaisko tuolta changelta tilata. Onko siellä hyviä liivejä etteivät sitten lässähdä ei-tukeviksi muutaman käyttökerran jälkeen?

Mietin vain tuota kuppikokoa jos pitää olla yhtä isompi kun nyt on F/G.
 
"sandels"
56kg ja tällä hetkellä koko 75E. Raskauden ja imetyksen juuri loputtua ei vielä ihan mene "oma" kuppikoko 70D (mikä oli ennen raskautta). Oikea koko olisi 70E, tuo 75 on vähän iso ympärysmitta. Mut oottelen tässä pari kk josko noi vähän tosta pienenis vielä, kun on pari kiloa "liikaa" painoakin vielä. Ja kyllä musta mulla on muuten piskuiseen olemukseen nähden isot tissit, olen siis hoikka ja lyhytkin vielä. Haluaisin ehkä jotkut 70C, niin istuisi paidatkin paremmin.
 
----
Ei ne oikeasti ole noin isot, oon nähnyt kuvia. :) Täällä taitaa suuri osa posukasta käyttää changen liivejä, siks kuppikoot on niin isoja. Mullakin on liivien koko tällä hetkellä 70F, mutta ei ne oikeesti oo isot, miesten arvioimana korkeintaan c-kuppi. :D
Mä oon varmaan tyhmä, mutta en ole koskaan changen liiveistä kuullutkaan. Sitä paitsi se kuppikoko ei kerro mitään rintojen koosta, ympärysmitta ratkaisee. Tätä ei miehet, eikä monet naisetkaan tunnu ymmärtävän.
 
koska changen liivit on kokoo pienemmät kun jotkut lindex liivit ni tokihan on sitten isompi kuppi. ja kun liiviliikkeessä poikenneet saavat mittauksen ja ottavat tiukemman ympäryksen niin siinäkin kasvaa kuppikoko. moni ison poven omaava on käyttäny tyyliin 80D liivejä eikä oo istunu ollenkaan. kun saa oikeen kokoset liivit päälle ni voi toki kummastella hurjaa kuppikokoa esim. 65 H tai vastaava. ei se oikeesti ole jätti iso koska ympärys on pieni. mutta on se rinta silti vartaloon nähden kivan kokoinen.
 
a . p
[QUOTE="vieras";22671284]61kg kippo 75A, joskus sekin liian iso :(

2v sitten painoin 70kg ja kuppi oli siloinkin sama. Mulla ei läskit vaan kerry tisseihin.[/QUOTE]

Mulla on ihan sama, vaikka raskausaikana lihonnu 20kg ni tissit on ja pysyy samankokoisena :( Onneksi muitakin kohtalotovereita.
 
Mietin, että uskaltaisko tuolta changelta tilata. Onko siellä hyviä liivejä etteivät sitten lässähdä ei-tukeviksi muutaman käyttökerran jälkeen?

Mietin vain tuota kuppikokoa jos pitää olla yhtä isompi kun nyt on F/G.
en tilais. mallit vaihtelee ja niiden koko. sellset perus "mummoliivit" on kyllä toki ihan normaalia kokoa,mutta semmosia hienompia en menis tilaileen.
 

Yhteistyössä