"vieras"
No ei se oo mikään kuppi enää vaan kulho tai vati....mikä sun kulhokoko on..*reps*No tietysti on.
No ei se oo mikään kuppi enää vaan kulho tai vati....mikä sun kulhokoko on..*reps*No tietysti on.
Mikä sun äo on?[/QUOTE
Varmasti enemmän kuin sun Jos ei ole tietoinen onko I tai J -kuppia olemassa niin se ei kyllä liity mitenkään älykkyysosamäärään....huh mitä tosikkoa täällä on...
Kuin pitkä sä muuten oot?43 kg, 65 A
=o Tikussa pompulat?Mä en varmasti ole oikea henkilö vastaamaan tähän, mutta vastaan kuitenkin. Paino 57.4kg, josta on n. 600g muovia. Kuppikoko on (kiitos muovin) 65/70DD/E.
Mitä HITTOA Mun koko olis ton mukaan 65DD... (käytän siis normaalisti tosiaan kokoa 70B).Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22677228:
No en tiedä, pieni kyllä mutta kuitenkin normaalipainoinen, rasvaakin löytyymikäs sä sit oot? pieni mielestäni.
Mullakin ehdotti jotain D:tä... Ihan outoa, todellakaan ei voisi olla niin. Tai sit niissä on ihan eri koot. ja ois pitänyt viel olla 60 ympärys.mulle se heitti 70DD (käytän siis 75c liivejä :O)
se ympärysmitan pieneneminen oli kanssa aika outoa..Mullakin ehdotti jotain D:tä... Ihan outoa, todellakaan ei voisi olla niin. Tai sit niissä on ihan eri koot. ja ois pitänyt viel olla 60 ympärys.
Moni käyttää liian suurta ympärystä/liian pientä kuppia kun kaupoissa myydään suurimmaksi osaksi vain 70-75-80 ABC kokoja Mulle oli ihan ihmetys kun sain oikeankokoiset liivit ja huomasin miten hyvin ne istuu, miten tissit on ihan nätit nykyään 65F:llä on samankokoiset rinnat (suurinpiirtein) kuin 80C:tä käyttävällä, ja sitä kokoa mä olinkin ennen käyttäny kun ne pienemmät ympärysmitat tuntui C-kuppina liian pieniltä.se ympärysmitan pieneneminen oli kanssa aika outoa..
Mä luulen, että noissa on jotenkin eri mitoitus, koska kyl mä lindexistä löydän mulle sopivia sillä 65 A:lla. Ihan tarpeeksi napakka se ympärys.se ympärysmitan pieneneminen oli kanssa aika outoa..