G: Oma ikäsi ja lasten iät

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja öälä;22956679:
Kyllä yli 40 vuotias, tai paremminkin yli 35-v. on liian vanha tekemään lapsia, on jo mummoiässä! Kivaa lapsellekkin kun kaikki luulee äippää mummuksi.
Olen nyt 31-vuotias, toivonut lasta siitä asti kun olin 27. Aikaisemmin en voinut aloittaa, kun tapasin mieheni "vasta" 26-vuotiaana. Saan lapsen luultavasti 36-vuotiaana (adoption kautta). Mummoksiko lapsen tosiaan pitäisi minua kutsua sitten? Oma äitini sai siskoni nelikymppisenä ja ihan äidiksi on kutsuttu (ei ole mummo vieläkään 65-vuotiaana).
 
"mummeli"
Alkuperäinen kirjoittaja äitix8;22956487:
En oo :) Ihan tavallinen äiti vaan ja paljon lapsia...
täälläki tavallinen äiti =) mut en lestadiolainen ja paljon lapsia ja lapsenlapsia=) se on elämän rikkaus ja rakkaus =) mä 50v 30v 27v 24v 18v 15v 10v ja 9v =) =)
 
v
[QUOTE="vieras";22959357]Olen nyt 31-vuotias, toivonut lasta siitä asti kun olin 27. Aikaisemmin en voinut aloittaa, kun tapasin mieheni "vasta" 26-vuotiaana. Saan lapsen luultavasti 36-vuotiaana (adoption kautta). Mummoksiko lapsen tosiaan pitäisi minua kutsua sitten? Oma äitini sai siskoni nelikymppisenä ja ihan äidiksi on kutsuttu (ei ole mummo vieläkään 65-vuotiaana).[/QUOTE]

TODELLAKAAN 35-vuotias ei ole mikään MUMMO!!
 
[QUOTE="matti";22959338]vaikee kuvitella -90 luvulla syntyneitä äideiks:) ei millään pahalla siis (itsekkin esikoisen alle 20 sain) mutta jotenkin tuntuu, että tuo -90 luvun alku oli just ja nyt jo ne silloiset vaavit saa itse vauvoja:D[/QUOTE]

Juu ei mitään, synnärilläkin kätilö sanoi aikanaan ajatelleensa, että kun 90-luvulla syntyneitä alkaa tulla synnyttämään, niin hän on vanha :D Eikä hän kyllä silti ollut, kun itse olin tietty sen verta nuori synnyttäjä :)
 
"vieras"
[QUOTE="matti";22959338]vaikee kuvitella -90 luvulla syntyneitä äideiks:) ei millään pahalla siis (itsekkin esikoisen alle 20 sain) mutta jotenkin tuntuu, että tuo -90 luvun alku oli just ja nyt jo ne silloiset vaavit saa itse vauvoja:D[/QUOTE]

Hihihihii, SÄ olet tulossa vanhaksi :D
 
:)))
Alkuperäinen kirjoittaja öälä;22956679:
Kyllä yli 40 vuotias, tai paremminkin yli 35-v. on liian vanha tekemään lapsia, on jo mummoiässä! Kivaa lapsellekkin kun kaikki luulee äippää mummuksi.
Sun kannattaisi ainakin vanheta ja viisastua, ennenkuin harkitsetkaan lapsia. :)
 

Yhteistyössä