G: Oma ikäsi ja lasten iät

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja öälä;22956679:
Kyllä yli 40 vuotias, tai paremminkin yli 35-v. on liian vanha tekemään lapsia, on jo mummoiässä! Kivaa lapsellekkin kun kaikki luulee äippää mummuksi.
Mun mielestäni mummut on pääasiassa päälle 50 v kuitenkin. Eri juttu on tietysti nää teiniäiten sukupuut, mut mä en ainakaan koe olevani 7-11 vuoden päästä mikään mummuikänen.
 
Minä olen noissa sukupuuhommeleissa ilmeisestikin sellainen monenpuunapinamamma, kun sain esikoiseni 18 vuotiaana ... ;)
Mut jotta olisit ollu mummo 35 v niin esikoises pitäis saada lapsi 17 vuotiaana. Vaikka tietyssä määrin kai meneekin niin et jos omat vanhemmat on saanu lapsia nuorena niin sillon lapsetkin vissiin alottaa aikasin (vissiinkaiehkä?).
Eli lähinnä hain tohon sitä et yleinen "mummotumisikä" taitaa olla aika paljon korkeempi kun toi 35-40 haarukka
 
Mut jotta olisit ollu mummo 35 v niin esikoises pitäis saada lapsi 17 vuotiaana. Vaikka tietyssä määrin kai meneekin niin et jos omat vanhemmat on saanu lapsia nuorena niin sillon lapsetkin vissiin alottaa aikasin (vissiinkaiehkä?).
Eli lähinnä hain tohon sitä et yleinen "mummotumisikä" taitaa olla aika paljon korkeempi kun toi 35-40 haarukka
Olin 39 kun tulin mummoksi.
Tosin ei ollut esikoinen joka vauvan sai... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Minä 37v (en tunnusta!!!) lapset tyttöjä iät 12v ja melki 2.5v 10v aika tarkkaan ikäeroa,ja iltatähti tehty,mun kroppa ja pää ei kestäisi enään yhtään lasta. Ei helppoa,eikä vaikeaa. Kaksi ihanaa rinsessaa oon kuitenkin saanut aikaiseksi.:heart:
 
"hmmh"
Mut jotta olisit ollu mummo 35 v niin esikoises pitäis saada lapsi 17 vuotiaana. Vaikka tietyssä määrin kai meneekin niin et jos omat vanhemmat on saanu lapsia nuorena niin sillon lapsetkin vissiin alottaa aikasin (vissiinkaiehkä?).
Eli lähinnä hain tohon sitä et yleinen "mummotumisikä" taitaa olla aika paljon korkeempi kun toi 35-40 haarukka
Suomessa ensisynnyttäjienkin keski-ikä on jotain 28, niin kyllä se mummoikä alkaa vasta tuolla viidessäkympissä jos osaa yhtään yhteenlaskua!!!

Itse olen 32 ja ohoh, ei lapsia!
 

Yhteistyössä