G: Oma ikäsi ja lasten iät

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"jjj"
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;22959659:
Aika nuoria täällä, siitäköhän kärkevät kommentit johtuvat. Olen 52 v., lapsemme 29-, 28-,24- ja 5-vuotiaat. Naimisissa olemme olleet tosi kauan.
Ei todellakaan vaan ne kärkkäimmät ja katkerimmat jutut tulee selvästi siltä vanhemmalta sukupolvelta. Huomaa usein nimimerkeistä ja esim vauvalla korkeampi keski-ikä ja paljon kärkkäämmät jutut. Niin päin se valitettavasti on.
 
[QUOTE="jjj";22959723]Ei todellakaan vaan ne kärkkäimmät ja katkerimmat jutut tulee selvästi siltä vanhemmalta sukupolvelta. Huomaa usein nimimerkeistä ja esim vauvalla korkeampi keski-ikä ja paljon kärkkäämmät jutut. Niin päin se valitettavasti on.[/QUOTE]

:LOL:
 
Mä olen 31 ja likka on 7.

Mä en tajua näitä rajoottuneeta ihmisiä jotka on sitä mieltä, että vain lestaadiolaasilla tms. on paljon lapsia. Kyllä mä ainakin voisin ottaa monta lasta vastaan enkä ole uskossa.

Enkä tajua tuollaasta ajattelua, että muka 35v. on liian vanha äidiksi ja mummoiässä. No ehkä teiniäidin teininä itte äitiksi tullut tytär ajattelee näin... Aikuuset tajuaa kuitenkin ajatella vähän pidemmälle.

Ihmettelen myös sitä, että millähän oikeudella jotkut on "kieltämässä" toisten lasten saamista.
 
ygiigy
onko tää joku pervouden huipentuma: luin, että "oma käsi ja lasten iät". Ajattelin sen perusteella, että ketju koskee sitä, koska on huomattu lasten aloittavan masturboinnin.
 

Yhteistyössä