G: Olisitko mieluummin viiden lapsen äiti vai yhden lapsen äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa-a, varmaan sitten yhden. Ei mun pääkoppa kestäis viittä lasta, eikä myöskään meidän taloudellinen tilanne.

Toivon kuitenkin, että ei tähän yhteen jää, vaan saataisi vielä toinen. :)

Viiden ehdottomasti!
Nyt on kolme tyttöä, ehkä saan vielä joskus lisää.. ;)

Ja aivan varmasti voin antaa näille aivan yhtä HYVÄN lapsuuden kuin joku sille ainoalleen! Tai mikäli hyvä lapsuus mitataan vaatekaapin sisällöllä niin eipä kaikki nuorempien lasten vaatteet uusia ole.. :p

Meillä kolme poikaa, alun perin olisimme halunneet neljä tai viisi lasta, mutta mun kroppani ei kestä enää uusia raskauksia ja näin ollen lapsilukumme on nyt täysi. Vastaan siis viisi lasta.

Apuva.

Viiden. Sillä yksi ei riittäisi minulle. No, viisi olisi ehkä jo liikaa mulle :) mutta onhan se ihan mahdollista että meillä joskus viisi lasta olisikin, jos halutaan vielä neljäs ja tuleekin tuplat...ja kokeneemmat kaverini sanovat että kolmannen muksun jälkeen ei lisälapset tunnu enää missään.

Sitäpaitsi, mulla on positiivisia esimerkkejä 5 lapsen perheistä lähipiirissä. Äidilläkin on omaa aikaa, ja vanhemmilla parisuhdeaikaa, lapset on hyvä tiimi, arki sujuu hyvin, jne. Kun taas tiedän muutaman yksilapsisen perheen, joiden elo tuntuu olevan tosi hankalaa, ja lapsikin on ärsyttävä :ashamed: (ts. vanhempiensa pilaama).

Yhteistyössä