Olisitko mieluummin viiden pojan vai viiden tytön äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jep";24741005]no tämähän on päivänselvä asia. Se yksi poika saa kaiken poikahuomion, sen sijaan kun samaa sukupuolta on useampi, on kilpailu heidän välillään. siis usein, ei aina.[/QUOTE]
Siitäköhän siis johtuu, että mulla on ollut aika helpot lapset? Poika on saanut kaiken poikahuomion ja tyttö kaiken tyttöhuomion. Heidän ei ole tarvinnut kilpailla keskenään.

Ehdotomasti tyttöjä viisi.Tuo meidän poika on tosi villi ja äkäinen tapaus verrattuna pikku prinsessaamme.Mies haluaa myös lisää tyttöjä lellittäväkseen :) tytöt kaipaavan myös enemmän sitä siskoa elämäänsä mitä pojat.

Kyllä mää sanoisin, että 5 tyttöä. Kaksi tyttöä on jo ja lisää tyttöjä voisin kyllä ottaa. Minusta tyttö-äiti suhde on hieno juttu, enkä usko että sellaisen suhteen voi myöhemmin saada pojan kanssa. :)

En tiedä. Kaiketi sitten tyttöjen, vaikka en uskokaan että tyttöjen kanssa olisi helpompaa ainakaan kaikissa asioissa. En tosin ole koskaan ollut pojan äiti, mutta kolmen tytön äiti olen.
Äitien ja tytärten suhteet ovat monimutkaisia toisinaan, ainakin minun ja tytärieni. Mutta kuvittelen, että kenties pojan ja äidin välille ei ehkä syntyisi kaikkia niitä tunnekiemuroitten kirjoa, joita tyttärien ja äitien välille syntyy. En osaa selittää mitä tarkoitan, mutta uskon sukupuolen tietyn tavoin, sen että nuo tyttäret
ymmärtävät minua jollain tasolla paremmin, kun pojat ymmärtäisivät.

Yhteistyössä