V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Äsken meni lainaus mönkään.:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Läski. Läskit ei sentään haise pahalle ja iho pysyy parempana kuin tupakoitsijalla. Ja läski ei tuhoa kuin oman terveytensä, tupakoitsija myös kaikkien lähellä olevien!
Minusta mikään ei ole halveksuttavampaa kuin tupakointi!
Ai läski ei haise pahalle? Kyllä muuten haisee. Se hien löyhkä on aika... kuvottava.
Mä olen ylipainoonen enkä todellakaan haise hieltä. Mä osaan käyttää dödöä. Jotkut hoikat ei sitten vissiin osaa hajusta päätellen.
Ei se dödö sitä hajua peitä...
No mä en haise hieltä ja koita kestää se.
BTW, tässä ei ollut kyse SINUSTA.
BTW tässä ketjussa ei ole kukaan kieltänyt kertomasta omista kokemuksistaan. Moni on niin tehnytkin, mutta vain taas mulle ruvetaan nälvimään.
Onko oikiasti noin vaikia tajuta, että kaikki ylipainooset ei haise pahalta?
Ei ole vaikea tajuta, mutta nimenomaan omista kokemuksista minäkin puhuin, ja kaikki ylipainoiset joita olen tavannut, ovat haisseet epämiellyttävälle. Missään kohdin en ole sanonut, että sinä haisisit pahalle.