Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:![]()
![]()
Mä olen aina pikemminkin torjunut, ja sitten ne pirulaiset on vaan väsytystaistelulla voittaneet.
![]()
Mä olen aina pikemminkin torjunut, ja sitten ne pirulaiset on vaan väsytystaistelulla voittaneet.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:![]()
![]()
missäs piilossa sä olet ollu taas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:![]()
![]()
missäs piilossa sä olet ollu taas![]()
![]()
![]()
....Mämissään piilossa..
Ite oot! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En jaksa iskee. Omani sain istumalla syliin ja ihaliemalla sen kädessä olevaa lihasta. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En jaksa iskee. Omani sain istumalla syliin ja ihaliemalla sen kädessä olevaa lihasta. :heart:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Sanomalla suoraan mitä on mielessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Sanomalla suoraan mitä on mielessä![]()
Eikä tarvi olla ilman miestä koskaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja mies:Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Sanomalla suoraan mitä on mielessä![]()
Eikä tarvi olla ilman miestä koskaan![]()
Eikö ainakin aremmat miehet pelästy, jos tulee luokse ja sanoo: "Saisinks mä munaa? Just heti ja kovana, kiitos." :xmas: