G: mitä teillä tapahtuu nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin meillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
isäntä maalaa autotallin lattiaa, kuopus nukkuu vaunuissa ekoja päikkyjään. Esikoinen 4v kattelee maija mehiläistä ja mä notkun koneella silmät puoli ummessa.
Pyykkikone pitäis ladata päälle, keittiö pitäis siivota ja esikon kanssa pitäis käydä ulkona. Tekis vaan mieli unohtaa kaikki, laittaa esikolle levyn pyörimään ja ottaa pikku päikyt. Vauva itki yöllä kolmesta puoli viiteen.. :|

mies meni nostamaan kalaverkkoja järvestä isänsä kanssa. esikoinen nukkuu , kaks nuorinta huutaa just toisilleen jostain paristoista ja legoista , mä vastaan kyselyihin kaksplussalla. koira nukkuu.

mies nukkuu, poika 10v heräs hetki sitten ja kattoo töllöä, neiti 8v leikkii huoneessaan ja kuopus 2,5v leikkii tuossa vieressä legoilla ja oottaa että mannapuuro valmistuu:) minä surffailen netissä, ja vatkailen puuroa jotta ei pohjaan pala ja pyykkikone hyrryyttää pyykkiä:)

3-vuotias hokee
"Mä haluun karkkii. Äiti, mä haluun karkkii. Saanko mä jo karkkii. Miksi mulla ei ole vielä karkkii. Äiti ma haluun karkkii. Joko mä saan karkkii. Onko jo karkkii. Entäs saanks mä karkkii. Saanks mä karkkii, mä haluun karrrrkkkiiii! Mä haluun karkkii"

Alkaa vituttaa hiljalleen. Ihan suoraan sanottuna.

Etsin meille netistä kesäpaikkaa niin ei tarviisi enää välttämättä olla ensi juhannuspäivänä kotona vaan olisi hauskempaa tekemistä.Mies läksi 3v:n kanssa pyöräilemään ja pienin on just tissillä.Pojat pelaa pleikkaa.Kohta aletaan grillaamaan.

aika pahaksi olen päässyt. nyt vasta tulin kurkkimaan koneelle (pitäisi tutkia nettikaupoista puhelinta itselle, ja kameraa, joka hajosi poks yhtäkkiä :( )
Lähimaastossa ei ole lasta, ei lammasta, eikä miestä. En jaksanut lähteä mökille siis, mutta se ei ole ennenkään tahtia haitannut... :heart: ottakaas mallia, kaikki mökkiangstiset mammat . En kehtaa laittaa edes nikkiäni kun pohjimmiltani tiedän kuitenkin olevani täysi epäkelpo ihminen kun en halua mennä mökille jussina...vaikka kuuluis haluta :ashamed: tästä tyhmästä syyllisyysolosta älkää ottako mallia...

Mies pihalla laittamassa kuivautelineeseen uusia naruja, lapsenlapset leikkivät sisällä, poika lähti kaverin kanss ärrälle ja minä istun tässä hennaväri päässä ja odotan kahvin valmistumista.

Söimme äsken mieheni valmistamaa ruokaa. :p
Nyt sulattelemme hetken ja sitten suuntaamme varmaan johonkin päin.

Yhteistyössä