mitä teillä tapahtuu NYT????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näinmeillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä istun. 14vee oli buorisotalolla kavereiden kanssa , kotiutui ji 22.40 vaqika olisi kestänyt yhteentoista. Kaveri tuli yökylään ja nukkuu siskonpedillä layyialla.

Minä istun sohvalla ja palstailen, mies istuu vieressä ja värittää luonnostaan. Tytär nukkuu huoneessaan ja koirat loikoilevan vierellämme. Ja astianpesukone hurisee.

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Alkuperäinen kirjoittaja kisku:
kuulostaapa mukavalta. Punkkua alle ja levynjulkkareihin. :) aivan kateeksi käy.

Kuukauden ikäinen vauva kuitenkin kotona, joten en varmaan itse olisi silloin halunnut tai jaksanut - ainakaan tähän aikaan illasta.

kun esikoinen oli 6kk menin ekan kerran raflaan koska ennen sitä ajattelin olevani huono äiti. kun kuopus syntyi olin 2vk synnytyksestä kaverini polttareissa. nuorena jaksaa

Alkuperäinen kirjoittaja uhana:
Tässä istun. 14vee oli buorisotalolla kavereiden kanssa , kotiutui ji 22.40 vaqika olisi kestänyt yhteentoista. Kaveri tuli yökylään ja nukkuu siskonpedillä layyialla.

onneksi meidän lapset eivät ole kännisten vanhempien luona yörä!

kersat nukkuu mää koneella ku peli ei tullu cody uusin ja mies pelaa xbox360+:llä meidän kamujen kaa...vähän sylettää ois ollu kiva pelata mut ei voi mitään ku toinen peli ei ole vielä täällä

kuulostaapa mukavalta. Punkkua alle ja levynjulkkareihin. :) aivan kateeksi käy.

Kuukauden ikäinen vauva kuitenkin kotona, joten en varmaan itse olisi silloin halunnut tai jaksanut - ainakaan tähän aikaan illasta.

Niin, no meillä on helppo vauva ainakin toistaiseksi ollut ja muutenkin mies on enempi kotihiirenä (ja myös muutenkin koti-isänä), kun tykkää, joten mulla ei siinä mielessä jaksamisen kanssa ole ongelmia ja muutenkin tarviin äksöniä sopivin väliajoin:) Ihana punkku on vain nyt loppu ja vaatekaappi myllätty tuloksetta.

Alkuperäinen kirjoittaja burzum:

Niin, no meillä on helppo vauva ainakin toistaiseksi ollut ja muutenkin mies on enempi kotihiirenä (ja myös muutenkin koti-isänä), kun tykkää, joten mulla ei siinä mielessä jaksamisen kanssa ole ongelmia ja muutenkin tarviin äksöniä sopivin väliajoin:) Ihana punkku on vain nyt loppu ja vaatekaappi myllätty tuloksetta.

Tässä varmaan tuli meikäläisen ikä vastaan :ashamed:

tyttö meni äsken nukkumaan, poika kipulaisena tuli juuri suihkusta ja menossa nukkumaan, vauva puhisee unissaan sängyssä, mies pelaa koneella ja mä tässä koneella....

Tässä varmaan tuli meikäläisen ikä vastaan :ashamed:

Noo, niin... tietysti voi vaikuttaa jaksamiseen tää mun vuosimalli, joka on 82:)

Mä oon koneella, lapset nukkuu, mies pelaa pleikkaria ja höpöttää kuuloke/mikkiinsä koko ajan jotain kavereilleen. Kohta menee hermo jos se ei lopeta. Olis kiva päästä nukkumaan muttei voi kun toinen höpöttää tossa koko ajan :(

Alkuperäinen kirjoittaja öööö:
Mä oon koneella, lapset nukkuu, mies pelaa pleikkaria ja höpöttää kuuloke/mikkiinsä koko ajan jotain kavereilleen. Kohta menee hermo jos se ei lopeta. Olis kiva päästä nukkumaan muttei voi kun toinen höpöttää tossa koko ajan :(

Hah, meillä sama. Vaik mies ei kyl höpötä kun pelaa.

oon ainakin sitä mieltä ettei vauvan syntymän tarvitse kotiin sitoa. Ja liikaa me ihmiset ajatellaan; "mitä ne muutkin ajattelee". Ei sellainen tee huonoa äitiä jos ulkona käy. Taitaa enemmänkin vaan olla positiivinen juttu jos vähän käy tuulettumassa. :)

Just kotiuduttiin ukon pikkujouluista. Oltiin teatterissa ja sen jälkeen syötiin hyvin..alkusalaatti, pääruoka ja jälkiruoka :p . Muutama alkoholipitoinen juomakin tuli nautittua.

Kohta nukkumaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vauva 1kk nukkuu, mies tiskaa ja juon hyvää punkkua. Kohta pitäis lähtee käymään parilla kavereiden kans levynjulkkaritilaisuuteen. Mietin mitä sitä pistäis päälle:)

Provo!

Aha:D Kai sitä nyt saa mennä. Ois kans vähän noloa olla pois julkkareista bändin jäsenenä, enkä kyl ees haluais...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vauva 1kk nukkuu, mies tiskaa ja juon hyvää punkkua. Kohta pitäis lähtee käymään parilla kavereiden kans levynjulkkaritilaisuuteen. Mietin mitä sitä pistäis päälle:)

Provo!

Aha:D Kai sitä nyt saa mennä. Ois kans vähän noloa olla pois julkkareista bändin jäsenenä, enkä kyl ees haluais...

tääl näitä katkeroituneita mammoja riittää, ketkä ei pääse syystä tai toisesta mihinkää! sit ne jaksaa arvostella muitten menemisiä....
Hauskaa iltaa sulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Tyttö nukkuu, ja me vanhemmat pelataan wowia :D

oikein...mellä aina noita sotapelejä mut anyway..miksiköhän ei enemmän parit harrasta yhdessä pelaamista?se tuo kiva kipinää suhteeeen ja on toi yhdistävä yhteinen juttu suosittelen kaikille

Yhteistyössä