G: mitä teillä tapahtuu nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin meillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapset lähti verstaan nurkalle kun tietävät että siellä on sateen jäljiltä vesilätäkkö.
Minä koneella ja mies kävi äsken sanomassa että hän lähtee lasten kanssa, notku kultaseni nyt netissä niin kauan kuin vain jaksat :D

Tämmöiseen saikkuun vois vaikka tottua....

poika 6v leikkii rahilla et se on hevonen ja kattoo pokemonia
mies nukkuu ja nukkuu koko päivän krapula
minä istun koneella ja yritän keksii tekemistä tälle päivälle että ei tarvis istuu himas koko päivää..

iskä venyttelee sängyssä,
yksi piirtelee ja yks kävelee nokkahuilun kanssa ja puhaltelee ihania äännähdyksiään, sama sointi kuulostaa olevan ja haju seuraa tuota pientä huilistia...

Mä katselen Niken jalkapalloaiheisia mainoksia YouTubesta virne naamallani, lapset katsovat lastenohjelmia, äiskä tekee lähtöä töihin. Tässähän tää. Kohta lounas.

Minä, kuopus ja keskimmäinen ollaan koneilla, mies ja yksi lapsi lukee. Me ollaan kylpylässä nyt, ja kohta lähdetään keilaamaan. Kaksi vanhinta lasta jäi kotiin ja ne nukkuu ihan varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä katselen Niken jalkapalloaiheisia mainoksia YouTubesta virne naamallani, lapset katsovat lastenohjelmia, äiskä tekee lähtöä töihin. Tässähän tää. Kohta lounas.

mä oon aina luullu että sä olet nainen:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

mä oon aina luullu että sä olet nainen:)

No olenhan mä, ainakin noin niin kuin sukupuolielimiltäni?

Naiset ei ole lupa

- katsoa jalkapalloa
- olla äitiä

Good to know!

Yhteistyössä