mitä teillä tapahtuu NYT????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näinmeillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sekakäyttäjä:
yksin kotona,telkasta tulee Bond,James Bond.. koneelta kuuluu Sir Elwoodin hiljaiset värit levy..
uninapit otettu ja kohta sänkyyn

sano jotain biiesjä.. mä en tiedä niiltä kun yhden biisin ja se on hyvä.. se missä lauletaan sullon puniaset hiukset sul on terävä pää......

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eikö kukaan muu ole nauttinut alkomaahooliaa kun minä?

meilläkin lapset nukkuu,mutta mies on töissä,se vähän rajoittaa tätä omaa tekemistä =/ Pitäis lähtee vissiin nukkuun,aamulla on herätys jo klo7 =/

No, 3 vanhinta jo pois kotoa,tänään 16v täyttänyt tyttö tuli just leffasta,12v poika nukkuu,6v ja 7v tyttö ovat isänsä luona,pian 5v tyttö nukkuu kuten myös poika 8kk. Itse katon telkkaria ja roikun koneella.

Makaan soffalla, puolella silmällä tsiikailen C.S.I Miamia ja palstailen. Äsken söin feta salaattia ja patonkia ja nyt nautin jälkk'ri kaljaa kun ei oo viiniä. Kolmas kalja menossa. :D

Vauva 1kk nukkuu, mies tiskaa ja juon hyvää punkkua. Kohta pitäis lähtee käymään parilla kavereiden kans levynjulkkaritilaisuuteen. Mietin mitä sitä pistäis päälle:)

Lapset nukkuu, mies tekee pihalla puutöitä ja itse istun tässä puolikkaan punkkulasin kanssa, kun ei telkkaristakaan mitään tule. Pitäisi ripustaa vielä pyykit ja laittaa tiskit koneeseen.

Yhteistyössä