G: Mistä sellaisesta ruoasta et pidä, josta "kaikki muut" tykkää?

  • Viestiketjun aloittaja nam!
  • Ensimmäinen viesti
nam!
Itse en saa lasagnea enkä moussakkaa alas (kouluruokailuajoilta kammo).

Lapseni ei pidä makaronilaatikosta, joten sitä ei valitettavasti meillä tehdä, vaikka itse kyllä tykkäsin.
 
Riisipuuro

Ja to kesäkeitto, jonka olemassa olon olin onneksi jo unohtanut.

Lohilaatikko, vaikka kalasta muuten tykkäänkin, poislukien pakastesei

kaalikääryleet, vaikka kaalilaatikko on ihanaa.

Lisään vielä tuon jannsoninkiusauksen
 
Viimeksi muokattu:
"Vieras"
[QUOTE="...";25880356]Moussaka on sellaista kreikkalaista herkkuruokaa. Vähän lasagnen tapaista mutta vihanneksia, esim. munakoisoa.

Kanaviilokki ja pinaattiletut.[/QUOTE]

Ahaa, tänx!
 
"tii-"
Kalakeitto. Lapsuuden inhokki hoidosta. Meillä ei koskaan ollu kalakeittoa kotona, koska äidillä on omat lapsuuden traumat samasta ruoasta.

Nykyään sushi tuntuu olevan monen kaverin rakastama. En tykkää.
 
[QUOTE="vieras";25880461]Sama. En tajua miten joku viitsii laittaa jotain kinkkukiusausta... Perunasuikaleita, ruokakermaa ja jotain valmiita kinkkusuikaleita. :x[/QUOTE]

Ne valmiit kinkkusuikaleet tekee ruuasta kuin ruuasta hirveän.
 
Lakritsi! Vaikka se nyt ei karkeasti ottaen ole ruokaa, mutta kuulemma syötävää silti.

Kaikki risotot ja vastaavat, en kertakaikkiaan tykkää riisistä paitsi puurossa ja karjalanpiirakoissa.
Kanaa ja riisiä, hrrr *puistattaa*
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Maksalaatikko,silakkapihvit/ylipääsä silakkaruoat,mantelikala ym uunikalajutut (lohi on eri asia),kanaviikkokki ja kaikki currynmakuiset ruoat,hernekeitto,kaaliruoat,sushi ja kaikki missä on kylmää riisiä,mämmi,..onhan näitä. Valkokastike (myös lasagnessa - hyi yök).
 

Yhteistyössä