G: Mistä sellaisesta ruoasta et pidä, josta "kaikki muut" tykkää?

  • Viestiketjun aloittaja nam!
  • Ensimmäinen viesti
Maksalaatikko
Veriletut
Valkokastike->pitäisi kieltää lailla
Valkokastike kanalla tai kananmunalla- > rikos josta tulisi rangaista
Kesäkeitto
Makkara
Nakit
Ketsuppi
Sushi
Ruoat missä on hedelmiä
Salami
Sinihomejuusto
Jalopenot or whatever

Nuo nyt ainakin. Onneksi en enää ole niin nirso kuin aiemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: samuelinäiti
"vieras"
kaikki silakkaruoat, graavilohi, silli, äyriäiset... oikeestaan syön vaan paistettua lohta ja siikaa hyvällä mielihalulla ja muuta sitten jos on "pakko". Sushikaan ei siis oikeen uppoa :/
Sienistä en tykkää myöskään (poikkeuksena suppilovahverokeitto joka on herkkua).
 
"hhh"
Lasagne
Italianpata

Olen yrittänyt aina välillä syödä mutta ei mene alas. Perunamuusia opettelin syömään muutama vuosi sitten, siitä kun jäi kouluajoilta sellainen kammo että oksetti jo näkeminenkin..
 
"hellu"
Makaroonilaatikko, munakas, siskonmakkarakeitto ja yleensäkin siskonmakkara, mantelikala yms.. uunikalat, jauhelihamuusimössö, sieniruuat.. näitähän löytyy :) Nii ja juustonaksut on sellasia, että hajusta meinaa oksu lentää! :)
 
Nyt kun mietin niin en oikeastaan pidä lihasta :D Kunnon ravintolapihvi menee toki, mutta muuten syön lihaa koska muutkin perheessä syö. Broilerin ohutleike on herkkua samoin maustamattomista broilerinsuikaleista tehdyt ruuat, siis minun tekemäni ruuat.
 
"moi"
Mä inhoon kinkkua. En voi syödä sitä jouluna, en pizzazza: en laatikoissa tai muissakaan ruuissa. Myös pekoni on ällöä. Ainoastaan ylikypsä saunapalvikinkku menee leivällä.

Inhoan myös melkein kaikkia juustoja. Voin syödä edamia, oltermannia ja mozzarellaa tai niiden tapaisia. Mitään homeällötyksiä tms. en syö.

En pidä sienistä myöskään.

Silti kohteliaisuussyistä olen syönyt vaikka mitä, mutta jos vaan voin niin jätän nuo mainitsemani välistä.
 

Yhteistyössä