G: Mistä sellaisesta ruoasta et pidä, josta "kaikki muut" tykkää?

  • Viestiketjun aloittaja nam!
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";25880461]Sama. En tajua miten joku viitsii laittaa jotain kinkkukiusausta... Perunasuikaleita, ruokakermaa ja jotain valmiita kinkkusuikaleita. :x[/QUOTE]

Peruna- JA SIPULIsuikaleita,ruokakermaa,mausteita ja "oikeaa" kinkkua. Siis ei mitään valmiita suikaleita vaan kunnon lihaisasta kinkusta (joko leikkele tai könttänä myytävä,esim saunapalvi) ite leikatut suikaleet. Tarpeeks kauan uunissa niin sillon siitä tulee hyvää.
 
Ruusukaali!
On niin kamalaa ällötystä, vaikka mä muista kaaleista tykkääkin.
Englannissa kielikurssilla joskus vuonna nakki hostmami tarjos näitä ylikeitettyinä ja se haju sai mut kakomaan enkä ole sen jälkeen pystynyt näihin koskemaan.
 
-.-
-Kebab, se liha haisee ihan vanhalle *yök*
-Valkosipuli ruuassa on kans iso nounou minulle.
-Pikkukalat, mitä lie muikkuja tai semmosia, tosi yökköjä ja haiseekin pahalle.

Mutta miten joku voi vahata voileipäkakkuja :O Sehän on parasta herkkua ikinä (riippuen tietty tekijästä)!!!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;25880529:
Nämä iki-ihanat mummon ja paapan aikaiset herkku ruoat kuten kaljavelli,limppisoppa ja kaikki makkaraa sisältävät ruoat :x
No ei kai noista "kaikki muut"kaan tykkää. Ehkä makkararuokia lukuunottamatta.
 
[QUOTE="vieras";25880510]Peruna- JA SIPULIsuikaleita,ruokakermaa,mausteita ja "oikeaa" kinkkua. Siis ei mitään valmiita suikaleita vaan kunnon lihaisasta kinkusta (joko leikkele tai könttänä myytävä,esim saunapalvi) ite leikatut suikaleet. Tarpeeks kauan uunissa niin sillon siitä tulee hyvää.[/QUOTE]

Mie teen kans aina siitä ylikypsästä palasta sen kinkkukiusauksen. Itse suikaloin sen sitten sopivaksi.
 
"vieras"
Sipuli! Nykyään voin syödä jos sipuli on hyvin hyvin pienenä tai jauheena ruoassa, mutta ei todellakaan mene alas isommat kököt. Just kylässä oli tarjolla lihapullia, mutta voi elämä kun oikein pursuivat isoja sipulinpaloja. Syömättä jäi! Meillä kotona ei koskaan laiteta sipulia mihinkään ruokaan.
 
kinkkukiusaus & kiusaukset ylipäätään, karjalanpaisti, muikut, porkkanalaatikko, sinappi, graavilohi, sipuli ( narskuvia sipulinpaloja ruuassa :x) ...ja nakkien päät ! sensijaan imisin vaikka miten paljon perunavelliä sisuksiini.. ruokaa, josta kukaan muu ei tunnu pitävän .D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä