G: Missä et haluaisi asua Suomessa?

  • Viestiketjun aloittaja serja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aika läpinäkyvää ;):
Alkuperäinen kirjoittaja .:
En ikinä muuttaisi pääkaupunkiseudulle! Hyi!
Nää on hyviä nää kateelliset pk-seutukommentit :D
Ootteko Turusta kun niin kateellisia kun teidän kaupunki ei kelvannut pääkaupungiksi? Vai muuten vaan liian juntteja? ;)
MIKSI kaikkien pitäisi haluta asua pk-seudulla? Ei kaikki muissakaan asioissa halua samoja juttuja. Mä tykkään asua pienellä paikkakunnalla jossa on kuitenkin iso kaupunki lähellä.
 
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Nurmijärveltä päivee:
Mä kuvittelin, että voisin asua oikein todella maalla. Mies toppuutteli, että asutaan nyt ensin tuossa maalaiskylässä, jossa on palvelut. Yksi talvi ja olin aivan ranteet auki siitä, että jos vaikka haluaa leffaan niin pitää ajaa 20km. Ei voi tehdä mitää ex-temporea. Eli ei maallekaan.

Onneksi me ollaan kaikki erilaisia.
Minä olen asunut pk-seudulla 20 vuotta, ja käynyt leffassa ehkä viisi kertaa :)
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Aika läpinäkyvää ;):
Alkuperäinen kirjoittaja .:
En ikinä muuttaisi pääkaupunkiseudulle! Hyi!
Nää on hyviä nää kateelliset pk-seutukommentit :D
Ootteko Turusta kun niin kateellisia kun teidän kaupunki ei kelvannut pääkaupungiksi? Vai muuten vaan liian juntteja? ;)
MIKSI kaikkien pitäisi haluta asua pk-seudulla? Ei kaikki muissakaan asioissa halua samoja juttuja. Mä tykkään asua pienellä paikkakunnalla jossa on kuitenkin iso kaupunki lähellä.
Tossa ei ollu mikään muu läpinäkyvää kun tuo "hyi"
Ei kukaan joka ole vähän katkera sano hyi toisen kaupungista. Ei tartte pitää :)
 
täti
Hyvin pienellä paikkakunnalla kaukana kaikista palveluista.
Enkä myöskään paikkakunnalla, jossa ei ole minulle mielekästä työtä. Tämä sulkee pois jos jo suurimman osan alle 30.000 asukkaan paikkakunnista lähiympäristöineen.
 
m
En haluaisi asua millään muulla paikkakunnalla kuin täällä, pienessä kylässä etelä-suomessa. Helsingissä on kiva käydä silloin tällöin, paljon olen nähnyt kivoja ja vähemmän kivoja kaupunkeja ja kyliä. Niissä on ihanaa käydä mutta pois täältä en muuttaisi.
 
Ärsyttävää
Alkuperäinen kirjoittaja Helsinkiläinen:
Mihinkään en Helsingistä muuttaisi, varsinkaan mihinkään tuppukylään. Asian vierestä, näissä keskusteluissa aina huomaa, kuinka Helsingin ulkopuolella asuvat puhuvat "hesasta"..:)
Ihanko totta - eivätkö sitten saisi puhua? Juuri tuollaiset "stadilaiset" mua ärsyttää kun on niin makeeta asua Helsingissä eikä missään "tuppukylässä" niinkuin asian ilmaisit. Just sun kaltaisten ihmisten takia Hesa on saanut huonon maineensa. Hyi hitto että ärsyttää!!! Itsekin siellä 10v. asuneena voin sanoa että siinä paikassa ei todellakaan ole mitään ihmeellistä - vain liikaa ihmisiä ja ahdasta ja kallista asua. Mukaviakin ihmisiä sieltä löytyy mutta kaltaisesi ylimieliset nirppanokat pilaavat paikan!
 
En voisi asua muualla kuin Helsingissä. Tämä on minulle niin rakas kotikaupunki etten tunisi missään niin kotoisaksi. Rakastan ruuhkaa, kiirettä, sitä ettei tunne ohikulkijoita, sitä että on tavallaan aina "yksin", metroja, ratikoita, rauttista, asfalttia, melua ja kaupungin omaa tuoksua RAKASTAN KAIKKEA SIINÄ!
(paitsi niitä kerjäläistulokkaita...):heart: =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Helsinkiläinen:
Mihinkään en Helsingistä muuttaisi, varsinkaan mihinkään tuppukylään. Asian vierestä, näissä keskusteluissa aina huomaa, kuinka Helsingin ulkopuolella asuvat puhuvat "hesasta"..:)
Mitäs sitten..? Onhan monilla paikkakunnilla "lempinimiä"... Ja umpi helsinkiläinen ystävänikin joskus käyttää hesa-sanaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttävää:
Alkuperäinen kirjoittaja Helsinkiläinen:
Mihinkään en Helsingistä muuttaisi, varsinkaan mihinkään tuppukylään. Asian vierestä, näissä keskusteluissa aina huomaa, kuinka Helsingin ulkopuolella asuvat puhuvat "hesasta"..:)
Ihanko totta - eivätkö sitten saisi puhua? Juuri tuollaiset "stadilaiset" mua ärsyttää kun on niin makeeta asua Helsingissä eikä missään "tuppukylässä" niinkuin asian ilmaisit. Just sun kaltaisten ihmisten takia Hesa on saanut huonon maineensa. Hyi hitto että ärsyttää!!! Itsekin siellä 10v. asuneena voin sanoa että siinä paikassa ei todellakaan ole mitään ihmeellistä - vain liikaa ihmisiä ja ahdasta ja kallista asua. Mukaviakin ihmisiä sieltä löytyy mutta kaltaisesi ylimieliset nirppanokat pilaavat paikan!
Se on kyllä ihan totta, että harva paljasjalkainen helsinkiläinen puhuu Hesasta. Eläkä nyt suotta kiihdy, onhan tässä ketjussa yökitty Helsinkiä vaikka kuinka, kai sitä nyt saa pikkukylää sanoa tuppukyläksi, kaikella rakkaudella. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttävää:
Alkuperäinen kirjoittaja Helsinkiläinen:
Mihinkään en Helsingistä muuttaisi, varsinkaan mihinkään tuppukylään. Asian vierestä, näissä keskusteluissa aina huomaa, kuinka Helsingin ulkopuolella asuvat puhuvat "hesasta"..:)
Ihanko totta - eivätkö sitten saisi puhua? Juuri tuollaiset "stadilaiset" mua ärsyttää kun on niin makeeta asua Helsingissä eikä missään "tuppukylässä" niinkuin asian ilmaisit. Just sun kaltaisten ihmisten takia Hesa on saanut huonon maineensa. Hyi hitto että ärsyttää!!! Itsekin siellä 10v. asuneena voin sanoa että siinä paikassa ei todellakaan ole mitään ihmeellistä - vain liikaa ihmisiä ja ahdasta ja kallista asua. Mukaviakin ihmisiä sieltä löytyy mutta kaltaisesi ylimieliset nirppanokat pilaavat paikan!
En tiennytkään että meillä on huono maine.. :D No eipäs se kauheesti kiinnostakaan :D:D
Kommentteja landella olen kuullut kun kysyttäessä olen kertonut asuvani Helsingissä niin "ai että oikeen Helsingissä, että oikeen kaupunkityttö" "öö...anteeksi..." :eek:

Että kiitos B)
 
Nurmijärveltä päivee
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
En voisi asua muualla kuin Helsingissä. Tämä on minulle niin rakas kotikaupunki etten tunisi missään niin kotoisaksi. Rakastan ruuhkaa, kiirettä, sitä ettei tunne ohikulkijoita, sitä että on tavallaan aina "yksin", metroja, ratikoita, rauttista, asfalttia, melua ja kaupungin omaa tuoksua RAKASTAN KAIKKEA SIINÄ!
(paitsi niitä kerjäläistulokkaita...):heart: =)
:D Ihana!
 
Yök
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
En voisi asua muualla kuin Helsingissä. Tämä on minulle niin rakas kotikaupunki etten tunisi missään niin kotoisaksi. Rakastan ruuhkaa, kiirettä, sitä ettei tunne ohikulkijoita, sitä että on tavallaan aina "yksin", metroja, ratikoita, rauttista, asfalttia, melua ja kaupungin omaa tuoksua RAKASTAN KAIKKEA SIINÄ!
(paitsi niitä kerjäläistulokkaita...):heart: =)
Minä asun Espoossa, mutta Helsinkiä välttelen kuin ruttoa juuri sen kiireen ja ruuhkan ja kaiken tuon vuoksi mitä luettelit. Se on kamalaa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttävää:
Alkuperäinen kirjoittaja Helsinkiläinen:
Mihinkään en Helsingistä muuttaisi, varsinkaan mihinkään tuppukylään. Asian vierestä, näissä keskusteluissa aina huomaa, kuinka Helsingin ulkopuolella asuvat puhuvat "hesasta"..:)
Ihanko totta - eivätkö sitten saisi puhua? Juuri tuollaiset "stadilaiset" mua ärsyttää kun on niin makeeta asua Helsingissä eikä missään "tuppukylässä" niinkuin asian ilmaisit. Just sun kaltaisten ihmisten takia Hesa on saanut huonon maineensa. Hyi hitto että ärsyttää!!! Itsekin siellä 10v. asuneena voin sanoa että siinä paikassa ei todellakaan ole mitään ihmeellistä - vain liikaa ihmisiä ja ahdasta ja kallista asua. Mukaviakin ihmisiä sieltä löytyy mutta kaltaisesi ylimieliset nirppanokat pilaavat paikan!
Se on kyllä ihan totta, että harva paljasjalkainen helsinkiläinen puhuu Hesasta. Eläkä nyt suotta kiihdy, onhan tässä ketjussa yökitty Helsinkiä vaikka kuinka, kai sitä nyt saa pikkukylää sanoa tuppukyläksi, kaikella rakkaudella. :D
Helsinkiä saa aina haukkua mielensä mukaan, mutta jos Helsinkiläinen kiihtyy haukkumaan tuppukyläksi, on kaikki Helsinkiläiset ylimielisiä paskoja... :whistle:
 

Yhteistyössä