G: Missä iässä teidän miehet ovat lopettaneet talvella autolla pelleilyn

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Eipä paljon helpottanut.

Eilen viimeks MUN AUTOLLA :heart: :heart: takapenkkiosasto oli ihastuksesta hiljaa kunnes kuului tytön, kohta 7v, huokaus" iskä mä rakastan sua" :o

Ihana, hän oli vaikuttunut :D

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Mulla vissiin outo mies, kun se ei oo ikinä, ikinä siis, tykänny autoista, saati pelleilly, leikkiny, leuhkinu, haukkunu autoja. Sillä on täysin neutraali suhde autoon, auto on kulkuneuvo, jolla pääse paikasta toiseen, ei muuta. En valita.

Mulla on TISMALLEEN samanmoinen mies. ONNEKSI!! :heart:

Auto on meille molemmille kulkuneuvo. Mies ei vietä sen kanssa autotallissa aikaa vunderabumeja vaihdellen tai karvanoppia asennellen. Meillä ei myöskään auton tarvii aina olla yhtä vuosimallia tuoreempi kuin naapurin ;).

Olen onnellisessa asemassa, miehelleni auto ei ole kyrvän jatke =).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Mulla vissiin outo mies, kun se ei oo ikinä, ikinä siis, tykänny autoista, saati pelleilly, leikkiny, leuhkinu, haukkunu autoja. Sillä on täysin neutraali suhde autoon, auto on kulkuneuvo, jolla pääse paikasta toiseen, ei muuta. En valita.

Mulla on TISMALLEEN samanmoinen mies. ONNEKSI!! :heart:

Auto on meille molemmille kulkuneuvo. Mies ei vietä sen kanssa autotallissa aikaa vunderabumeja vaihdellen tai karvanoppia asennellen. Meillä ei myöskään auton tarvii aina olla yhtä vuosimallia tuoreempi kuin naapurin ;).

Olen onnellisessa asemassa, miehelleni auto ei ole kyrvän jatke =).

Munkaan mies ei perusta autoista tuon taivaallista. Onneks. Mutta silti se joskus (harvoin) heittää käppäriä mutkassa.

Musta tuntuu et se vaan vauhkoontuu koko ajan, ikää kohta 25vee ja ei siinä mitään mutku oma isäkin samanlainen ja ikää jo 62 :D No, kyllähän minäkin sitä harrastan...tottakai :)

Ikää 28 eikä ole edes ajanut autoa kahdeksaan vuoteen. On sillä kortti, mut ei tykkää eikä sitä kiinnosta, ajelee fillarilla. Ei sillä ole minkäänlaista suhdetta autoon, tokkopa muistaa edes mun auton merkkiä, ehkä just ja just.

Mun mies on ehkä kaikista pahin :( Kikkailee autolla,kelkalla,crossipyörällä,aikoinaan kuorma-autollakin piti saada luisuttaa...Ittee hävettää tosi paljon kun mies innostuu kuin pikkupoika ja tottakai meidän auton pitää olla takavetoinen että talvella saa rällätä sydämen kyllyydestä.En ite tykkää ajaa takavetoisella autolla liukkaalla kelillä.Niin, ja ikää miehellä tänä vuonna 28 *painuu maan rakoon*

mun mies ei oo koskaan noita varmaan harrastanut, kun ei muutenkaan autolla juuri kikkaile. ajaa kyl tosi paljon, ajokokemusta kertynyt mut ei harrasta muuten autoja. ja ikää nyt 41v.

Alkuperäinen kirjoittaja mun mies on ikuinen lapsi:
Mun mies on ehkä kaikista pahin :( Kikkailee autolla,kelkalla,crossipyörällä,aikoinaan kuorma-autollakin piti saada luisuttaa...Ittee hävettää tosi paljon kun mies innostuu kuin pikkupoika ja tottakai meidän auton pitää olla takavetoinen että talvella saa rällätä sydämen kyllyydestä.En ite tykkää ajaa takavetoisella autolla liukkaalla kelillä.Niin, ja ikää miehellä tänä vuonna 28 *painuu maan rakoon*

Auttaako yhtään puolustukseksi että isänsä on entinen rallikuski ja on ollut aikoinaan jopa pahempi entä mieheni?? :) kulkee siis suvussa.

Lumettomaan aikaan ku paljon ajellaan tuolla El Caminolla, ni sillä sen perän saa sivuluisuun niin helposti, kevyt kun on... Ja mie kun karjun kauhusta, ni vieressä pojulla suu on niin leveässä hymyssä, että!! :D

Eräs päivä ku vahingossa omalla takavetoisella meni pikaksen sivuluisussa risteyksessä, ni kotiin ku pääsin pojun kans, ni meni heti kertomaan isilleen, et äiti ajoi eka kerran sivuluisussa! :whistle:

No joo... mun ukkoni leikkii poitsun autolla :LOL:
Ja poisukin leikkii sillä :D
Tässä nyt taas hieman tehdään kärpäsestä härkänen... Yleensä aikuinen vastuuntuntoinen mies osaa arvioida paikan missä/miten/milloin leikkii :wave:
JOO KANNATTAA KOKEILLA KÄSSÄRI KÄÄNNÖSTÄ TALVELLA ITSELLÄNI OLI VUODEN 1999 MITSU CARISMA NIIN SILLÄ TULI LEIKITTYÄ TALVELLA TOKI NIIN ETTÄ EI AIHEUTUNU VAHINKOA KENELLEKKÄÄ JA NAISET TYKKÄS

mies on 33 ja vieläkin leikkii jos minä en ole kyydissä mäkättämässä. mun auto on kuulemma ihan paska kun siinä on niin hyvät luistonestot yms että ei voi leikkiä kun muutoin olis niin kiva leikkikalu kun takavetonen.
MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON ONKO 33 VAI 35V MÄ OON 36 JA SILTI LEIKIN VIIMME TALVENA OMALLA AUTOLLA KÄSSÄRI KÄÄNNÖKSIÄ KUN TEIN JOSKUS AIKUISTA MIESTÄ LEIKITYTTÄÄ JA MITÄS KUN EI AIHEUTA VAARAA SIVULLISILLE

Mun mies ei ole koskaan leikkinyt autolla. Eikä kukaan mun edellinen miesystäväkään. Kenties johtuu siitä, että ovat olleet keskimääräistä sivistyneenmpää porukkaa muutenkin.

Yhteistyössä