G: Missä iässä teidän miehet ovat lopettaneet talvella autolla pelleilyn

mies on 33 ja vieläkin leikkii jos minä en ole kyydissä mäkättämässä. mun auto on kuulemma ihan paska kun siinä on niin hyvät luistonestot yms että ei voi leikkiä kun muutoin olis niin kiva leikkikalu kun takavetonen.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tuo turha ja typerä nuorena opeteltu pelleily vaan on pelastanut varmaan useamman hengen siinä paikassa kun on meinannut auto karata hallinnasta :attn:

Turha selitellä, tää ei todellakaan mene läpi. Ennemmin niissä pelleilyissä on mennyt henkiä.

No joo... mun ukkoni leikkii poitsun autolla :laugh:
Ja poisukin leikkii sillä :D
Tässä nyt taas hieman tehdään kärpäsestä härkänen... Yleensä aikuinen vastuuntuntoinen mies osaa arvioida paikan missä/miten/milloin leikkii :wave:

tuo turha ja typerä nuorena opeteltu pelleily vaan on pelastanut varmaan useamman hengen siinä paikassa kun on meinannut auto karata hallinnasta :attn:
kohtahan joku huutaa että ei pidä ajaa niin että noin voi käydä. ei pidäkkään mutta kun se ei aina ole itsestään kiinni.

Mie kans nyt ihan pakolla opettelen tuota "leikkimistä" tuon takavetoisen kanssa... ku on ihan outoa miulle tuo takavetoisuus...

• Tykkää
Reactions: päätön
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Tässä nyt taas hieman tehdään kärpäsestä härkänen... Yleensä aikuinen vastuuntuntoinen mies osaa arvioida paikan missä/miten/milloin leikkii :wave:

Aivan!

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olenko ainut, joka ei näe tässä mitään hauskaa? Samasta asiasta olen saarnannut 18v pojalle! Kyllä se turvallisuus (oma ja muiden) pitäisi mennä hauskanpidon edelle tässä asiassa. Onko sekin vain hauskaa leikkiä, jos ajaa punaisia päin tai ilman turvavyötä tai jos kuljettaa pieniä lapsia ilman turvaistuinta?

On teillä kaikilla ääliöitä miehiä! Ja sitten ihmetellään mikä vika on MUKA nuorissa. Malliahan he ottavat tottakai näistä ääliöistä.

Liikenteen vaarantaminen lienee eri asia kuin autolla leikkiminen turvallisessa paikassa. Sitä voi myös tehdä ilman vaimoa ja lapsia mukana :)

Alkuperäinen kirjoittaja wwwwwww:

Turha selitellä, tää ei todellakaan mene läpi. Ennemmin niissä pelleilyissä on mennyt henkiä.

no sen on sun mielipide. mulla vaan on omakohtasia kokemuksia :attn:

kohtahan joku huutaa että ei pidä ajaa niin että noin voi käydä. ei pidäkkään mutta kun se ei aina ole itsestään kiinni.

Tottakai sillä autolla saa ja pitää leikkiä jos tuosta on kyse. Ja muutenkii yksinään voi rällätä :D Mutta ei sillon kun kyydissä on joku joka ei sitä halua, sillon se on helvetin typerää..

• Tykkää
Reactions: päätön
Tais tehdä viimeisen kerran jonkun käsijarrukäännöksen liukkaalla, kun oltiin juuri ja juuri parikymppisiä. Nostin siitä niin kovan metelin, ettei ainakaan mun aikanani ole enää tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:

Aivan!

Peesi! Ja ukko on 40v.........

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Tais tehdä viimeisen kerran jonkun käsijarrukäännöksen liukkaalla, kun oltiin juuri ja juuri parikymppisiä. Nostin siitä niin kovan metelin, ettei ainakaan mun aikanani ole enää tehnyt.

Miten mä en saa miestä noin tossun alle =/

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Miehellä ikää 31v ja edelleen sitä tekee :D Varsinkin kun nyt taloudessa on kaks takavetoista lava-autoa, joilla se perä lähtee sivuluisuun niin helposti, ni leikkiä pitää :D Ja miun vanhalla autolla, jossa käsijarru oli jalalla painettava poljin,joka vapautettiin käsivivulla, ni piti käsijarrukäännöksiä tehdä myös... :whistle:

Mutta selittää sitä sillä, että jos joskus eteen tulee tilanne, et auto meinaa lähteä käsistä, ni osaapahan hallita auton.

Miekin olen tuolla omalla takavetoisella nyt välillä varovasti harjoitellu mutkissa, et perä lähtee luisuun, ni osaan sit korjatakin takas...Tuo kun on eka takavetoinen autoni, ni aikas paljon erilaista ajella kuin etuvetoisella...

Mies ei leiki likenteen seassa vaan ainoastaan tyhjillä teillä mutkissa tai tyhjillä parkkiksilla ku tietää, et mie inhoan ja miulla mahasta vääntää, mut poju tykkää...

Meillä sama juttu, meinaa et pitää pysyä tuntuma. :D
Ei mitään älytöntä luistelua harrasta, mut käsijarrukäännöksiä joskus ja sit tuota perän luistamista kääntyessä, mut järki kädessä muu liikenne huomioon ottaen. Toivoisin kyllä että vähentäis vielä, ja ettei parkkipaikalla vetäis ollenkaan, sitä mä en ymmärrä että pitää pyöräyttää parkkiin. Ehkäpä se lopettaa sen sit ku kolhasee jotain. |O Ja kun lapsia tulee ni viimestään sit saa "harjotella" liukasta keliä ihan yksinään. Ikää 28v.

Mun miehelle autot on työt ja harrastus ja melkeinpä koko elämä, joten se ei varmaan ikinä tule tuota pelleilyä lopettamaan. Pitäähän sitä kokeilla kaikki mihin siitä autosta on.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Miten mä en saa miestä noin tossun alle =/

No mä en edes haluaisi, että mies on noin tossun alla...

En olisi yhdessä niin lapsellisen ja vastuuttoman miehen kanssa, joka vaarantaisi minun, lastensa ja muiden ihmisten hengen pelleilemällä liikenteessä.

Tää ei taas näköjään ymmärrä, et ei ei sillä autolla ole pakko leikkiä jossain ruuhkaisissa risteyksissä ja miestäkään ei varmaan kyllä häneltä tämän perusteella löydy.

Joo ja sit toi leikkiminen mitä vastuuntuntoiset miehet harrastavat ;)
Eivät he kuljeta lapsia ilman turvavälineitä,-vöitä autossa. Eivät he aja ylinopeutta. Eivät he aja kännissä. Heillä vaan on tuo pieni "pilke" silmäkulmassa ja he nauttivat elämästä =)
En todellakaan näe asiassa mitään tuomittavaa... ja ukkoni ajaa hieman keskivertoa enempi autolla ja yksi autoista on vielä hieman keskivertoa "raskaampi" ;)

Yhteistyössä