P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Tais tehdä viimeisen kerran jonkun käsijarrukäännöksen liukkaalla, kun oltiin juuri ja juuri parikymppisiä. Nostin siitä niin kovan metelin, ettei ainakaan mun aikanani ole enää tehnyt.
Miten mä en saa miestä noin tossun alle =/
No mä en edes haluaisi, että mies on noin tossun alla...
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mies 30 v ja noin kaksi vuotta sitten kun alkoi tuunata autoaan. Nyt on niin matala että sillä ei voi kikkailla mitään.![]()
Mun isä täyttää ensi vuonna 60 eikä ole vielä lopettanut...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun isä täyttää ensi vuonna 60 eikä ole vielä lopettanut...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpa teillä urpoja miehiä. Hiekkalaatikolle leikkimään koko porukka. Mä ainakin oon sanonut, että liikenteessä ei pelleillä ja perille on mennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Miehellä ikää 31v ja edelleen sitä tekeeVarsinkin kun nyt taloudessa on kaks takavetoista lava-autoa, joilla se perä lähtee sivuluisuun niin helposti, ni leikkiä pitää
Ja miun vanhalla autolla, jossa käsijarru oli jalalla painettava poljin,joka vapautettiin käsivivulla, ni piti käsijarrukäännöksiä tehdä myös...
![]()
Mutta selittää sitä sillä, että jos joskus eteen tulee tilanne, et auto meinaa lähteä käsistä, ni osaapahan hallita auton.
Miekin olen tuolla omalla takavetoisella nyt välillä varovasti harjoitellu mutkissa, et perä lähtee luisuun, ni osaan sit korjatakin takas...Tuo kun on eka takavetoinen autoni, ni aikas paljon erilaista ajella kuin etuvetoisella...
Mies ei leiki likenteen seassa vaan ainoastaan tyhjillä teillä mutkissa tai tyhjillä parkkiksilla ku tietää, et mie inhoan ja miulla mahasta vääntää, mut poju tykkää...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarkoitetaanko kysymyksellä ettei pelleile koskaan ikinä. Jos tarkoitetaan niin ei ole vielä lopettanut ikää 29 v. Kotopihassa ja pihatiellä joskus ihan mua ärsyttääkseen tekee niitä käsijarrukäännöksiä ja muita.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:En oo lopettannut