G: Millainen lastenhuone on mieluisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla haaveissa lapsille huone jossa paljon kirkkaita värejä, kuvia, katossa ehkä armeijan maastoverkkoa (tai kalastusverkkoa) suikaleina ja siitä roikkuvia erilaisia leluja, keinu, ehkä seinästä taittuva liukumäki....

Mä tykkään sellaisista, joissa on uutta ja vanhaa sekaisin, paljon värejä ja lapsellisen näköistä. En tykkää pikkusievästä enkä pikkuvanhasta. Uusimmassa Koti ja keittiö -lehdessä oli parikin (mun mielestä) todella kivaa lastenhuonetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mulla haaveissa lapsille huone jossa paljon kirkkaita värejä, kuvia, katossa ehkä armeijan maastoverkkoa (tai kalastusverkkoa) suikaleina ja siitä roikkuvia erilaisia leluja, keinu, ehkä seinästä taittuva liukumäki....

Tällänen huone kuulostaa joka lapsen paratiisilta :) Meillä on yhellä värillä maalatut seinät ja sit vähän värikkäämmät verhot ja lelut on pitkin poikin lattiaa:)

Tykkään itse vähän eleettömämmistä sävyistä lastenhuoneessa koska sitä värikästä roinaa on niin paljon. Tavarat ja kulloisetkin kankaat tuovat ainakin meillä niitä väriläiskiä huoneeseen. Muuten lastenhuone on kalustukseltaan ja väreiltään mustavalkoinen.

Kun ympäristö on vaalea niin ei ole mitään väliä vaikkei tavaroilla olisikaan mitään harkittua värikoodia. Värit saa olla melkein mitä vaan ja tosi vaikea lastenhuoneessa olisikaan lähteä noudattelemaan mitään orjallista värilinjaa.

Oma tyylini on sekoitus luovaa kirpparihenkeä ja modernia selkeyttä yhdistettynä yksittäisiin retro- ja antiikkielementteihin. Ei oikeastaan ole mitään erityistä tyyliä vaan rentoa vaistosisustamista.. mikä tuntuu kulloinkin hyvältä yhdistelmältä.

lastenkammarinkym2_finished.jpg

lastenkammarinkym1_finished.jpg

alapeti_finished.jpg

Kerrossänkyseinämästä ei ole näköjään parempaa kokonaiskuvaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:

Tällänen huone kuulostaa joka lapsen paratiisilta :) Meillä on yhellä värillä maalatut seinät ja sit vähän värikkäämmät verhot ja lelut on pitkin poikin lattiaa:)

Sitä mä haluaisinkin.. Sellasen mielikuvitusta kutkuttavan tilan
:D

Yhteistyössä