minkä kokoinen on hyvä lastenhuone?? ja millainen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
tässä innostuin muuttamaan pojan huoneita.. ja aloin miettimään että minkä kokoisia lastenhuoneita on, kuinka monta lasta niissä asuu ja mitä pidetään mliian pienenä huoneena??
ja millainen on hyvä lastenhuone?+ kuvia saa laittaa jos sellaisia on :D mää laitan sitten kun olen saanu noi huoneet valmiiksi, tosin seinien värejä en nyt lähtenyt muuttamaan, koska tykkään noista mitkä nyt on :D

meillä asuttaa lastenhuonetta 2 lasta. mun mielestä huoneessa ei ole muuta vikaa, kuin että siellä on liikaa kaappeja.
koko on hyvä, mahtuu 2 lastensänkyä hyvin, ja jää vielä tilaa leluille ja leikeille.

noilla liiallisilla kaapeilla tarkotin sitä, että niissä säilytetään muun perheen tavaroita, mitä lasten ei tarttis päästä ronkkimaan. lastenhuoneeseen pelkkä vaatekaappi riittää.

Kahdella pikkuneidillä on 50 neliöinen lastenhuone. Pienempikin riittäisi, mutta mahtuvatpahan kirmailemaan ympäriinsä. Kuvia voin laittaa kunhan sisutus on kokonaan valmis :)

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kahdella pikkuneidillä on 50 neliöinen lastenhuone. Pienempikin riittäisi, mutta mahtuvatpahan kirmailemaan ympäriinsä. Kuvia voin laittaa kunhan sisutus on kokonaan valmis :)

no siinä on kyllä tilaa leikeille :D

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
tässä on pojan makakri uudessa uskossa :D

pojan leikkihuone/ vierashuone lapsille

ja yövalojen kanssa sama huone :D
''

kivat pirteät värit.. mä en viitsi tähän vuokraluukkuun laittaa senttiäkään sisustukseen. omaan kotiin sitten joskus.

Meillä kaks lasta ja kummallakin oma huone. Tytön huone on neliön mutoinen (hyvä ) mut ihan liian pieni, jotain 8 neliöö. Pojalla on suorakaiteen muotoinen huone, vähän reilu 11 m2.
Sekin sais olla isompi, mut menettelee. Kummassakin huoneessa on kunnon kiintokaapistot ja hylly leluille.

Meillä on tommonen n.15 neliön huone tai puolet olkkarista, jaettu vaatekaapilla. Poikien huoneessa ei siis nukuta vaan siellä on puolapuut, trampoliini, sohvanpätkä, pieni teltta, kehto missä on kirjoja ja missä mahtuu pieni poika lukemaan, automattoa, pulpetti ja ne lelut(tai ne ei just nyt ole mutta normaalisti on)

Meidän pojalla on leikkihuone (nukkuu meidän makkarissa vielä ), n. 10 m2 ja se on mun mielestä aika pieni. Tai ihan riittävä vielä, mutta sitten tulee ahdasta, kun siirtyy sinne nukkumaan. Huoneessa on tällä hetkellä säilytyskalusteet (kiinteät vaatekaapit ja matala laatikosto leluille ja kirjoille), fatboy jr ja lattiatyynyjä, kiikkutuoli ja televisio. Pöytä ja tuoli pitäisi hankkia seuraavaksi.

10 neliön huoneita nuo pojankin huoneet on, ja ihan sopivia ovat mielestäni, ei kait oikein missään asunnoissa ole tuon isompia huoneita.. siis vuokra-asunnoissa ja rivitalo/kerrostalo asunnoissa

Yhteistyössä