Millainen on kaunis vartalo? Kuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ----:
josie-maran-042.jpg

[/quote]

kuka? mistä?

Alkuperäinen kirjoittaja hohoi:
muistaahan kaikki kuitenkin ihanne ihmisiä ylistäessään ja heidän käsiteltyjä kuviaan lähettäessään, etteivät he ole välttämättä aivan NIIN täydellisiä kuin annetaan meidän rassukoiden ymmärtää,monet uskovatkin kaiken todeksi minkä vaan näkee esim. lehdistä..
Paparazzi -kuvathan juuri hehkuttavat sitä että kuinkas tää ja tääkin on repsahtanu..ei ne mitään repsahda vaan ovat ihmisiä -epätäydellisiä siihen "Barbie&Ken" muottiin- siinä missä me muutkin oman elämänsä sankarit!! Mut heistä yritetään tehdä kaikkien sankareita ja toiset haluavat sitä todella itsekin.

Niin, julkkisten kuvia käsitellään, valaistuksella tehdään paljon ja luulen, että kuvia otetaan otolliseen aikaan, eikä silloin, kun on syöty vatsa täyteen. Luultavasti käyvät jossain nesteenpoistossa ennen kuvauksia. Realistisimpia kuvia on ne salaa otetut.

images

Tämä mulla on tietokoneen taustakuvana. Auttaa kyllä, nytkin napostelin kukkakaalia sen sijaan, että olisin hakenut kaapista suklaata. Ok, näen kyllä, että kuvaa on muokattu, mutta palstalla laihaksi läskiksi haukuttu nainen on mielestäni upea vartaloinen ilman kuvan muokkaustakin.

http://munfitnessblog.com/wp-content/uploads/2009/06/Megan-Fox-in-Sexy-White-Bikini-for-GQ.jpg

maailman seksikkäin, miesten mielestä. Naiset tykkää anorektisista naisista, miehet hoikista ja kurvikkaista

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:
Tässä sama laiha läski nainen ilman kuvanmuokkausta.

Siis ihan tosissaan, hän näyttää löysältä. Eihän hän nyt lihava ole (tosin mun makuun käsivarret on liian paksut ja lantio/reidet liian leveä, huomaat varmaan et toisessa kuvassa juuri niitä kohtia on käsitely) mutta ei näytä treenatulta. Vatsa on hoikka, mutta sellainen on useimmilla vaikka ei paljon liikukaan. Tai no mulla ainakin. Taidan tällä hetkellä olla vartaloltani aika lailla tuon näköinen, enkä kovasti näe vaivaa kroppani eteen. Ja se näkyy, lihakset ei erotu niin selvästi, ei näytä kovalta ja tiukalta. Treenaamattomuus tuo sitä pehmeyttä ja mun mielestä se ei ole tavoittelemisen arvoista.

Kauhea tarve teillä on arvostella muiden mieltymyksiä!

Itse tykkään timmistä, mutta muodokkaasta (se Salma Hayekin kuva oli ihan jumalatar!). Timmi vatsa mutta lantiota ja tissejä, nam!

Ottakaa silti huomioon, että suurin osa noista kuvista on äärettömän photoshopattuja! Siis ihan nahkaa poistavat kuvista, esim, kaikilla naisilla on luonnollisesti ihan ihoa esim. kainalon taipeessa, ja noissa kuvissa kaikki paikat kiiltää sileyttään, kuin olisi vahasta tehty! Ja kaikki silmänaluset jne, aina muokattuja.

http://scarlettjohansson.celebden.com/wp-content/uploads/2008/11/scarlett-johansson-hot-400a072307.jpg

Kaunis vartalo on: urheilullisen näköinen, jolla näkyy niin vatsalihakset kuin muutkin lihakset sopivasti, liika on aina liikaa. Eli treenata on pitänyt, että saa semmoiset. Soppelin pyöreä peppu joka on timmi ja rinnat sitten semmoset iha sopivat eli ei liian isot, mutta ei näkymättömätkään. Eli aika timmi vartalo. Ei mikään malli vartalo joka yleensä ottaen on aika laiha eli siinä keikkuu painoindeksi melko matalalla.
Kasvot sitten pitäisi olla ilman meikkiä kauniit(kuinka monella julkkiksella niin on, ei kovin monella), muutamat iho virheet ei haittaa, mutta semmoset, että ne olis luonnolliset.
Rumaa on se, että toiset antaa läskin löllyä, kun sille voi jokainen ihminen tehdä jotakin. Paljon löytyy jumppaohjeita ja jokainen pystyy lenkkeileen. Itse ainakin teen paljon työtä sen eteen, että saan hyvän vartalon.
Monet noista julkkisten kuvista on tosiaan muokattuja niin eipä jaksa rueta laitteleen tänne mitään ihanne vartalo kuvia, kun ei ne oikeesti oo semmosia. Jokaisella on lähes aina jotain huonoa vartalossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tai no, siis jos mie aattelen omaa naisihannettani niin ei se kulje koon 32 vaatteissa (jos on 175 pitkä ) ja sillä on kyllä enempiki tissejä ku aa-kupit. mutta niinku sanottu niin jokaiselle jotain.

ja joku mikä misseistä melkeen aina löytyy on törröttävät luut ihan sama mistä. ja se jos mikä on yök, niin naisella ku miehelläki :x

Mun ei ehkä pitäs lukea näitä naisihanne-ketjuja... Mä oon kokoa 32, todella siro ja kyllä, pienet luuni töröttävät ikävästi. En tosin voi sille mitään, painoa ei vaan tartu, mielellään olisin isompi, pyöreämpi, pehmeämpi. Ottaisin mieluusti rinnatkin. Mutta että se jos mikä on yök... hmm.

Alkuperäinen kirjoittaja tämä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä tykkään semmosesta kiinalaistyyppisestä vartalosta. Joka paikasta pienestä. En löytänyt säädyllisiä kuvia.

Minä myös :).

http://images.photogallery.indiatimes.com/photo.cms?photoid=2900769

?

Kiva :) Nyt mäkin piristyin. Ehkä on toivoa, enkä ookaan kaikkien mielestä totaalisen yök. Vaikka mulla ei kyl enää ole noin terhakat rinnat kuin noilla...

Tuo Scarlett Johansson on kyllä hyväkroppainen muija. Itse olen lyhyt ja kurvikas (ja tällä hetkellä myös hieman lihava). Tuommoinen kroppa voisi olla semmoinen "tavoite". Kuitenkin todella monet lempinäyttelijäni ovat semmoisia tissittömiä luikeroita :) Monenlaiset naiset ovat kauniita ja paino ei siihen hirveästi vaikuta. Anorektinen tai sairaalloisen lihava nyt eivät yleensä ole kauniita ja heistä tietää, että päässäkin on jotain "vikaa".