G: miks te olette vielä hereillä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Carlos74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en ole vielä hereillä vaan JO. Menin nukkumaan klo 21 ja heräsin klo 04. Harvinaisen aikaisin maltoin mennä Nukkumattia tapaamaan. No, muutamana edellisenä yönä olin herännyt jo klo 02 parin tunnin unen jälkeen. Nyt ottaa sitten takaisin.
 

Yhteistyössä