Alkuperäinen kirjoittaja vierasss:
Mä luulin, että elokuvissa näyttelijät jotka ammutaan tai muuten kuolevat, ovat vanhoja ihmisiä jotka haluavatkin kuolla, ja ovat siksi menneet siihen elokuvaan näyttelijäksi. Mun päähän ei mahtunut, että miten muka voi näytelä kuollutta.
Mä tulin siihen tulokseen että ne kuolevat oli kauheita rikollisia joille oli langetettu kuolemantuomio. Silti vähä ihmetytti että miten ne ei karanneet sieltä kuvauspaikalta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ihmettelin kovasti sitä, että MITÄ PAHAA mä olen Pelle Hermannille tehnyt kun se ei koskaan puhu mulle mitään, aina oli jotain Kallee ja Villee ja Tiina (Kaikkihan muistaa kuinka se aina puhui jollekin lapselle siinä!) eikä ikinä mulle mitään. Huidoin ja huusin käsi pystyssä telkkarin edessä ja nothing. Olin ihan varma että se on suuttunut mulle, en vaan käsittänyt miksi. Ei mun mieleeni edes tullut ihmetellä että miten se pystyi näkemään kaikkien koteihin...
Mua ihmetytti sekin että miten se näki sinne koteihin?! Päättelin sitten että sillä on sen kuvaavan kameran molemmilla puolilla riittävä määrä tv-ruutuja joissa näkyy niiden lasten kuvat joille se jutteli, ja niillä lapsilla oli siis omat kamerat kotona kuvaamassa niitä
Alkuperäinen kirjoittaja yölintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kaleidoskooppi.
Mun oli pakko purkaa se. :/
No nyt kun kerroit -mun oli pakko purkaa rumpu. Ihmettelin mistä se ääni tulee ja leikkasin rumpukalvon auki. Se siitä rummusta
Mulla oli auto jossa oli vetonaru...
Ja sitten jotain ihan omaperästäki
Ihmettelin nimittäin että miksi ihmiset menee naimisiin? Joku sitte kerto mulle että siksi että vois saada lapsia. Sitten mä mietin hetken sitä että miten mä voin sit olla olemassa kun mun isi ja äiti ei oo naimisissa. Muistan sitte lopettaneeni miettimisen ja ajattelin vaan että "mähän oon vasta lapsi, en mä voi kaikkee ymmärtää"
Voi lol.