Alkuperäinen kirjoittaja baby smile:
sitten ajattelin,että mekin ollaan jossain tv-sarjassa, joita jotkut jättiläiset katsovat. meitä kuvataan koko ajan yms.
Minullakin oli joskus tuollainen uskomus ja truman shown jälkeen se vain vahvistui
Minä oli pienenä luulo että kaikkien samalla kadulla olevien osoite on sama. Sanotaan vaikka että me olis asuttu torikatu viidessä, niin minun logiikkaan ei mahtunut se että ei niillä kaikilla ole osoite ole torikatu viisi. Ja minä oli kampaajalle pienenä ihmetellyt että miksi kaikilla on sama osoite vaikka mehän siinä viidessä asutaan....
Samoiten minulla oli käsitys että uutistenlukija näkee kaikki ihmiset jotka katsoo niitä uutisia. Olin kuulema pitänyt tanssiesityksiä heille. Ja kumma kyllä tämä käsitys oli vain uutistenlukijoista.
Jos isä tai äiti kävi pankissa ennen kauppaan menoa niin minä olin kaupassa kailottanut että että eihän meillä ole rahaa kun just veit kaikki pankkiin ja laskuihin. Kumma kyllä emme käyneet kovin monesti pankissa ennen kauppareissuja.
Näitähän nyt tuntuu tulevan mieleen....
Kun opin kirjoittamaan ja lukemaan ja jossain lapussa luki että lähiosoite niin minä kirjoitin naapuri kadulla olevan kaverin osoitteen. Minun logiikkaan se oli lähiosoite