G:Mikä on teidän lempi tee?:), mistä ostatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="merenneitonen";22221042]Käypä savanna Linnankadun Ruohonjuuressa siinä Casgranden vieressä, siellä on oikea teetaivas!![/QUOTE]

tiedän sen kaupan ja arvaa mitä kävin 100 kerta, kun olen luomu fani kans:D mut teetä en ole nähnyt:D

Alkuperäinen kirjoittaja Miten ìroteetä;22220944:
miten sitä haudutetaan? monesti kiinnostanu mutta aina jäänyt ostamatta irtoteet, pitäs viissin sivistää vähän itseään :)

Laitan teekannuun teelusikallisen per kuppi ja yhden lusikallisen lisäksi. Kaadan kuumaa, ei kiehuvaa vettä päälle ja annan hautua useamman minuutin. Kaadan siivilän läpi kuppiin. Mitä kauemmin hautunut, sen vahvempaa, joten usein laitan puolet kuumaa vettä lisäksi.

Tämä ei välttämättä ole oikea tapa, mutta minä teen näin. Tai jos teen vain itselleni, saatan laittaa purut teepalloon ja pallon suoraan kuppiin hautumaan kuumaan veteen.

tällähetkellä mulla on vanilia teetä. ostan kahvikaupasta.
on myös vielä suviteetä jossa on mm. banaania ja mansikkaa. kuulosti oudolle,mutta on tosi hyvää.
ostin 200g ja maksoi 8,70€
samanhintainen oli kahvi, ostin vanilia maustekahvia sekä vanilia hasselpähkinä maustekahvia.
enää en tavalliseen kahviin koskekkaan :)

Mä löysin aikaisemmin tänä vuonna vihreän nana-mintulla maustetun luomuteen, enkä oo sen jälkeen muuta enää suostunu juomaan. Suosittelen!

Löytyy monta erilaista, mutta paras on ollut tää Demerin versio:
http://veistrom.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=83&category_id=1&option=com_virtuemart&Itemid=1

Earl Greytä (milloin mikäkin valmistaja), maidollla, ilman sokeria. Enkkulassa vuosia asuneena se tuntuu omimmalta tavalta nauttia teestä. Useimmiten juon kyllä kahvia.

Ehdottomasti maailman parasta teetä on Ya Bao (villin teepuun silmuja, jotka on kuivattu auringossa). Sitä saa liikkeestä nimeltä Pineik kilpikonna, niilä on fyysinen liike Helsingissä ja nettikauppa ( Teehuone Pieni Kilpikonna - Teehuone ja Teekauppa ). Sieltä löytyy hieman erilaisempia teitä mitä muualta ja ainakaan mä en enää mielelläni juo kaupan teitä kun on päässyt kunnon laadukkaan teen makuun :)

Hei,

Kävin eilen Helsingissä ja ostin erilaiset teet:). Helsingissä löysin myö mate tee tai en tiedä mitä siitä kutsutaan:D Mutta join siitä Meksikossa paljon, se on niin hyvää ja kroppakin putsa samalla ja saa juoda niin paljon kun halua:P

Yhteistyössä