"vieras"
Mies on tradenomi, minä amk-insinööri. Molemmilla työkokemusta hieman vajaa 15v ja ei mies tosiaan mua elätä. Mun tulot hieman enemmän kuin miehellä, tyytyväisiä ollaan molemmat.
Ihaks totta.Gerontologinen ja esim. lastenneurologinen ja - kardiologinen tutkimustyö kyllä pääosin ihan tohtoristason tutkimusta.
Mieheni teki tutkimustyötä sydäntutkimusryhmässä. Kai se sitten oli aivan " haista paska-homma"
kun eihän nuo tutkijat mitään järkevää työtä tee...
Turhia tutkimuksia on tietenkin kaikki ne, joiden tulokset voidaan kumota koska omassa lähipiirissä on koettu päinvastaistaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25535799:Mikä sitten on turhaa tutkimusta?
(Tiettyjen alojen tutkijat muuten kehittävät lasten- ja vanhustenhoitoa.)
Näinhän se (ainakin) palstalla menee.Turhia tutkimuksia on tietenkin kaikki ne, joiden tulokset voidaan kumota koska omassa lähipiirissä on koettu päinvastaista
Kumpikaan ei elätä perhettä, molemmat käydään töissä mutta minä hankin enemmän. Mulla tarjoilijan koulutus, myyjänä toimin nykyisellään. Mies on autonasentaja sekä autonkujettaja ja Itellalla duunissa kuljetuspuolella.Entä itsenne? Jos miehelläsi on enemmän koulutusta niin elättääkö hän perhettä?