G: Lempi virsi tai/ja rukous?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:
luuletteko te että jotain jumalaa on vittu edes olemassa? jos olis niin ei se ihmisiä satuttais näin vitun paljon ja veis niitä ihmisiä pois jotka on oikeasti tärkeitä. mulle yks vitun maku koko saatanan jumala ja sen virret ja ties mitkä, voi mun puolesta panua vittuun ja pysyä siellä!!

Satuttaako Jumala ihmisiä vai ihmiset toisiaan ja itseään? Jumala tekee vain hyvää ihmiselle. Mutta valitettavasti ihmiset useemmin ei välitä Jumalan antamista ohjeista tätä elämää varten ja siks sattuu niin monia niin usein.

multa otettiin niin läheinen ihminen äskön pois, ihan yllättäen, että en enää keksi muuta selitystä kun että jumala haluaa vaan pahaa meille! jäi vaan suunnaton suru ja kaipuu, voi kumpa voisinkin uskoa johonkin parempaan!!

:hug: Voimia siulle! Mie uskon, että jokaisella on täällä oma aikansa. Ja sitä ei voi itse pidentää sekunnillakaan. Kun mittari on täynnä, niin se on. Itse voi päättää, miten aikansa täällä käyttää.

veljeni olisi täyttänyt kohta 25vuotta. mutta elämä loppui, auto-onnettomuuteen. miten tämän voi käsittää? miksi jumala rankaisee jos se rakastaa meitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Bleecker:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Ei liene virsi mutta ihana ripari jutska :heart: :heart: http://www.youtube.com/watch?v=H4s61lR4ieU Tuu mun vaimoksein :heart:

Mä haluaisin tohon sanat... Mulla ei oo kaiuttimia niin ei voi kuunnellakaan, mutta joskus aikanaan lauloin paljon.

Sun silmäs aina mä muistan,
niin yltäin murheen puistan.
Kun illoin panen maate
on mielessäni aate:
Minä sulle kihlat ostan
sinut vielä mä sylliin nostan
Kun rakas niin olet sinä mulle.
Minä sulle haastelen:
mmm... mm..mm.
Tuu mun vaimoksein.

Mökin paikan mä mettään raivaan
alle kaartuvan korkean taivaan,
viereen veen, joka venhettä kantaa
jonka aurinko kuultaa rantaa.
Koivun kaajan laijasta lehdon.
Siitä teen minä kiikkuvan kehdon.
Siinä lasta kun liekuttaapi,
unen saapi pikkuinen.
mmm... mm..m.
Tuu mun vaimoksein.

Olen minä sua kattellut, niin
kirkkotietä kun astellut oot yksinäs, allapäin.
Sinut sulkenut siunauksiin,
että Luojamme varjelis sun elämäs etteenpäin.
(välisoitto)
En mä voi sulle onnea taata.
Enkä paljon luvata saata.
En voi kotia mä kultaa kantaa,
mutta parhaani koitan antaa.
Kun mä nään miten liinasi liehuu,
minun rinnassa rakkaus riehuu.
Sua ootan ja melkeinpä palvon
yöni valvon aatellen:
Tuu mun vaimoksein. (4x)

Kiva saada tähän sanat. Meidän häissä lauloi mun ystävä sukulaisensa kanssa tämän meidän häissä =) Ystävän sukulainen säesti kitaralla.

Ehkä se "päivä vain ja hetki kerrallansa, siitä lohdutuksen aina saan. Mitä päivä tuokin tullessansa isä auttaa lasta armollaan. " en osaa sanoja ulkoa kunnolla, saattoi mennä väärin. Tuo oli mummon lempilaulu ja opetti sen mulle.

Kun olin pieni, mun suuri suosikkilauluni oli "golgatan veressä voima on" :D

Muita hengellisiä lauluja osaan paljon ja pidän lähes kaikista.

Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Ehkä se "päivä vain ja hetki kerrallansa, siitä lohdutuksen aina saan. Mitä päivä tuokin tullessansa isä auttaa lasta armollaan. " en osaa sanoja ulkoa kunnolla, saattoi mennä väärin. Tuo oli mummon lempilaulu ja opetti sen mulle.

mä just linkitin sen. Vaikka esittäjä voisikin olla toinen...

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Alkuperäinen kirjoittaja Bleecker:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Ei liene virsi mutta ihana ripari jutska :heart: :heart: http://www.youtube.com/watch?v=H4s61lR4ieU Tuu mun vaimoksein :heart:

Mä haluaisin tohon sanat... Mulla ei oo kaiuttimia niin ei voi kuunnellakaan, mutta joskus aikanaan lauloin paljon.

Sun silmäs aina mä muistan,
niin yltäin murheen puistan.
Kun illoin panen maate
on mielessäni aate:
Minä sulle kihlat ostan
sinut vielä mä sylliin nostan
Kun rakas niin olet sinä mulle.
Minä sulle haastelen:
mmm... mm..mm.
Tuu mun vaimoksein.

Mökin paikan mä mettään raivaan
alle kaartuvan korkean taivaan,
viereen veen, joka venhettä kantaa
jonka aurinko kuultaa rantaa.
Koivun kaajan laijasta lehdon.
Siitä teen minä kiikkuvan kehdon.
Siinä lasta kun liekuttaapi,
unen saapi pikkuinen.
mmm... mm..m.
Tuu mun vaimoksein.

Olen minä sua kattellut, niin
kirkkotietä kun astellut oot yksinäs, allapäin.
Sinut sulkenut siunauksiin,
että Luojamme varjelis sun elämäs etteenpäin.
(välisoitto)
En mä voi sulle onnea taata.
Enkä paljon luvata saata.
En voi kotia mä kultaa kantaa,
mutta parhaani koitan antaa.
Kun mä nään miten liinasi liehuu,
minun rinnassa rakkaus riehuu.
Sua ootan ja melkeinpä palvon
yöni valvon aatellen:
Tuu mun vaimoksein. (4x)

Kiva saada tähän sanat. Meidän häissä lauloi mun ystävä sukulaisensa kanssa tämän meidän häissä =) Ystävän sukulainen säesti kitaralla.

Mun ystävä kanssa lauloi tämän meille...kohta vuosi kulunut ja mostalgisoin täällä..
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:

mä just linkitin sen. Vaikka esittäjä voisikin olla toinen...

Joo huomasinkin :) en vaan nyt voi kuunnella. Ja hyvä niin, itkettää jo ajatuskin niin mähän nyyhkisin loppuyön jos kuulisin sen. Tulee ikävä mummoa.

Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:
luuletteko te että jotain jumalaa on vittu edes olemassa? jos olis niin ei se ihmisiä satuttais näin vitun paljon ja veis niitä ihmisiä pois jotka on oikeasti tärkeitä. mulle yks vitun maku koko saatanan jumala ja sen virret ja ties mitkä, voi mun puolesta panua vittuun ja pysyä siellä!!

Satuttaako Jumala ihmisiä vai ihmiset toisiaan ja itseään? Jumala tekee vain hyvää ihmiselle. Mutta valitettavasti ihmiset useemmin ei välitä Jumalan antamista ohjeista tätä elämää varten ja siks sattuu niin monia niin usein.

multa otettiin niin läheinen ihminen äskön pois, ihan yllättäen, että en enää keksi muuta selitystä kun että jumala haluaa vaan pahaa meille! jäi vaan suunnaton suru ja kaipuu, voi kumpa voisinkin uskoa johonkin parempaan!!

:hug: Voimia siulle! Mie uskon, että jokaisella on täällä oma aikansa. Ja sitä ei voi itse pidentää sekunnillakaan. Kun mittari on täynnä, niin se on. Itse voi päättää, miten aikansa täällä käyttää.

veljeni olisi täyttänyt kohta 25vuotta. mutta elämä loppui, auto-onnettomuuteen. miten tämän voi käsittää? miksi jumala rankaisee jos se rakastaa meitä?

Ehkä veljesi aika vaan oli jo täysi. Ei Jumala autoa ajanut, eihän? Ihmiset tunaroi.

Voi kamala, niitä riittää!

Hautajaisvirsistä "Oi herra jos mä matkamies maan" sllä vanhalla sävelmällä. Samoin "Herra kädelläsi..."

Sit pääsiäisvirsistä se "tiellä ken vaeltaa, ken aasilla ratsastaa".

Mummoni lempivirsi "kiitos sulle jumalani armostasi kaikesta..." on kanssa yksi suosikkeja.

Suvivirsi.

Jatkaa voisi kai tovin...

Yhteistyössä