Tuolle ei kelpaa mikään. Siis ei ole keksitty sellasta ruokalajia mikä tytölle passais.. |O |O Mulla alkaa olemaan jo hermot ihan loppu kun ruokailusta ei tule kuin täysi katastrofi. Mä käsken syömään, jo matkalla pöytään alkaa valitus että ruoka on pahaa. No sanon että maista kuitenkin, maistaa ja virsi jatkuu. Ruoka pyörii lautasella tunnin,syödä mupeltaa ruuasta riippuen joka kaiken tai ei mitään.
Paras veto oli kun annoin rahkaa niin tyttö totesi että "liian suolaista" kun ei muuta keksiny.
Mä olen antanut olla syömättä,mä olen pistänyt syömään muutaman lusikan mut ei niin ei. Ärsyttävää vaan kun ruoka on mun mielestä ihan syötävä normaalia perusruokaa mutta pakko vaan on valittaa. Ja se tarttuu jo nuorempaankin..
|O |O
Paras veto oli kun annoin rahkaa niin tyttö totesi että "liian suolaista" kun ei muuta keksiny.
Mä olen antanut olla syömättä,mä olen pistänyt syömään muutaman lusikan mut ei niin ei. Ärsyttävää vaan kun ruoka on mun mielestä ihan syötävä normaalia perusruokaa mutta pakko vaan on valittaa. Ja se tarttuu jo nuorempaankin..
|O |O