G: Kuvaile KRAPULASI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leidi

Vieras
Eli millainen olet krapulapäivänä ja mitä teet? Mitä on pakko olla saatavilla?

Itse olen TOSI väsynyt! Koskaan en oksenna tmv, mutta voisin nukkua 24 h kepeästi :(. Pakko saada vuorotellen suolaista ja makeaa ja MAITOA, sitä menee 1,5 litraa krapulapäivänä pelkkään janoon kylmänä :D.

Millaisia krapuloita teillä on? :)

Suussa maistuu ehkä hieman pahalle, saattaa koskea aavistuksen päähän ja janottaa.

Helppo siis ryypätä, kun krapulat on tuota luokkaa :D

Kerran vuodessa ehkä "kunnon" krapula

Nälkä on koko ajan. Suolaista ja makeaa vuorotellen...Ja mitä rasvasempaa sen parempaa :p
Nukuttaa ja on sellanen epätodellinen olo. En oksenna yleensä, joskus hirveän jysärin aikaan lentää laatta, mutta sen jälkeen olo onkin jo parempi :)

Onneks ei tarvii taas vähään aikaan darroja potea :D

itselläni on nykyään niin harvoin tuo krapual kun en juo kuin 4kertaa vuodessa mutta silloin sitten sallin itselleni oikein kunnon porsastelun.. eli pizaa,sipsiä,namia,limua vuorotellen ja ehkä vielä hamppari iltapalaksi.. hehehe, voisi kuvitella että olen joku 200kiloinen, niin paljon minä syön krapulapäivänä... mutta olen 50kiloinen pajunvitsa..noh sallittakoon epäterveelliset elämäntavat harvoin.

Ensin ihan hirveä päänsärky johon herään, koitan maata hiljaa paikallaan ettei pää halkee, joskus otan päänsärkylääkkeen kun vihloo niin. Sit makaan siihen asti kunnes alan pahoinvoida, yleensä en oksenna, mutta kyökkään kyllä ja huonoa tekee. Makaan edelleen. Viimeksi oli myös kauhee tärinä. Se on kamalaa kun tulee lisko-olo eikä pysty olemaan omassa kropassaan.

Niin ja tämä siis jos olen kunnolla juopotellut, eilen join kolmisen lasillista viiniä ja konjakkia, mutta nyt ei ole minkäänkaltaista krapulaa, pienestä määrästä ei tule mitään.

Seuraavana päivänä ei juurikaan kuin väsymystä (ilmeisesti olen viel humalassa seuraavan päivän :snotty: ) mut siitä sitten seuraavana päivänä on tosi vetämätön olo ja paskanmaku suussa, närästää (välillä, riippuen mitä on juonut) ja seuraavakin päivä menee viel omituinen maku suus ja yöt ovat oikein jurassic parkkia tuskanhiki otsassa... :snotty: Noh, jos lauantaina on kunnolla ottannut, nii keskiviikkona alkaa olo tuntua JO suht normaalilta. :kieh: Mistähän johtuis, et mua ei juurikaan enään kiinnosta mitkää hillittömät ryyppäjäiset...Mielummin otan sen lasin punaviiniä tai sauna sidurin ja oon kotosalla. :o Nää on näitä iän tuomia "luontaisetuja" :D :D

Eilen koettua: Sydän hakkaa, hikoiluttaa, armoton päänsärky, oksennus lentää.... No, kerrankos sitä vaan kolmekymmetä täytetään. Mä en alkoholia kestä, siis aina olo yhtä kaamea seuraavana päivänä joten mahdollisimman harvoin tuota oloa itselleni haluan.

Väsyttää, ehkä särkee päätä, sellanen epätodellinen olo eikä pysty keskittyyn. roskaruokaa tekee mieli ja irtoarkkeja, kamala jano ja paska haisee. Krapula tulee tosi harvoin, koska nykyään otankin tod. harvoin.

No on teillä lieviä krapuloita :O
Mulle kun tulee krapula, niin mä aloitan oksentamisen yöllä ja jatkan sitä 5 minuutin välein jopa yhdeksään asti illalla. Pää on tosi kipeä, juon kokista ja vettä vuorotellen...oksennan, oksennan, oksennan....kokista, vettä, sappinestettä. Makaan sängyllä, makaan lattialla, yritän saada viiletystä jostain että parempi hengittää ja oksennan, oksennan, oksennan. Ja ensin pelkään että kuolen, sitten 5 tunnin päästä toivon sitä.
Enkä todellakaan ajattele ruokaa, en makeaa enkä suolaista. Mun mielestä nuo mun krapulat on kunnollisia myrkytystiloja, joka kerta. Juon muutaman kerran vuodessa.

Jos asteikko on seuraava:
1. krapula
2. paha krapula
3. karmea krapula
4. pelkää että kuolee
5. toivoo että kuolee
6. pelkää ettei kuolekaan

niin kyllä se nykyisin on lähellä tuota kutosta :x Nuorempana ei tullut krapulaa ollenkaan.

Mulle tulee ihan järkyttävä krapula. Päässä jyskyttää koko päivän, vesi ym. juomat ja ruoka alkaa oksettaa. Grilliruokaa haluttaa, mutta ei pysty syömään mitään. Väsynyt, voimaton olo seuraavat kaksi päivää.

Mä otan tosi harvoin koska mun krapulaa ei kestä kukaan. Koko päivän joku hakkaa lekavasaralla päätä tohjoks ja aivan kaikki, vedestä alkaen tulee pihalle..Et vetäkää te muut vaan krapulamässyä, mä paastoan sen päivän ihan kokonaan. Illalla saan ehkä jotain juotua. Eikä oikeesti tarvi olla edes ihan nakit silmillä... :$

Nuorenpana krapulaa en kokenut B) Mutta nykyään kun krapulan saan hui sentään :x
Viime viikon perjantaina käväisin viettämässä tutun synttäreitä. Hilluttiin porukalla pitkälle yöhön saakka. No seuraavan päivän muistan taas pitkään. Olo oli todella kamala. Oksensin, hikoilin, vapisin ja tein kuolemaa koko päivän. Illalla klo 18 sanoin miehelleni että nyt meen yöpuulle nukkumaan. Seuraavana päivänäkään ei oikein sapusta maistunut.

Yhteistyössä