Meidän perheessä pyjamia käytetään illalla suihkun ja nukkumaan menemisen välisenä aikana. Ilman alushousuja. Ja yöt nukutaan nakuina 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:No en käyttäis. Mä ainakin käy suihkussa iltaisin, eli miks se yöpuku muka likaantuis niin, että pitäis joka yö vaihtaa?
Mut mä nukunkin alasti enkä todellakaan vaihda lakanoita koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja hygienia:Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:No en käyttäis. Mä ainakin käy suihkussa iltaisin, eli miks se yöpuku muka likaantuis niin, että pitäis joka yö vaihtaa?
No ehkä silloin jos ei käy enää yöpuvun laiton jälkeen vessassa ja ottaa aamulla pois ennen kuin menee ekan kerran vessaan.
Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:Alkuperäinen kirjoittaja hygienia:Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:No en käyttäis. Mä ainakin käy suihkussa iltaisin, eli miks se yöpuku muka likaantuis niin, että pitäis joka yö vaihtaa?
No ehkä silloin jos ei käy enää yöpuvun laiton jälkeen vessassa ja ottaa aamulla pois ennen kuin menee ekan kerran vessaan.
Etkö sä siisti itseäs kunnolla vessakäynnin jälkeen?
Mulla tapana ihan käsisuihkulla huuhtaista. Mut sun onki varmaan syytä käyttää niit kalsareita niin voit roiskia vapaasti.
Alkuperäinen kirjoittaja dina:mulle kun oli ihan uutta et vielä aikuisetkin käyttää pyjamaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos ei niiden alla piä pikkareita, niin sit ne pitäs pestä joka päivä, muuten yöks. :$
Tai siis kyllä mun ainakin olisi pidettävä alkkareita.