G:KUULUUKO pyjaman alla käyttää alushousuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos samaa asua käyttää useampana yönä niin TODELLAKIN pitää olla alushousut. Sehän olis muuten sama ku ei vaihtais normaalioloissakaan moneen päivään alushousuja.

No en käyttäis. Mä ainakin käy suihkussa iltaisin, eli miks se yöpuku muka likaantuis niin, että pitäis joka yö vaihtaa?
Mut mä nukunkin alasti enkä todellakaan vaihda lakanoita koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:
No en käyttäis. Mä ainakin käy suihkussa iltaisin, eli miks se yöpuku muka likaantuis niin, että pitäis joka yö vaihtaa?

No ehkä silloin jos ei käy enää yöpuvun laiton jälkeen vessassa ja ottaa aamulla pois ennen kuin menee ekan kerran vessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hygienia:

No ehkä silloin jos ei käy enää yöpuvun laiton jälkeen vessassa ja ottaa aamulla pois ennen kuin menee ekan kerran vessaan.

Etkö sä siisti itseäs kunnolla vessakäynnin jälkeen :o ?
Mulla tapana ihan käsisuihkulla huuhtaista. Mut sun onki varmaan syytä käyttää niit kalsareita niin voit roiskia vapaasti.

No mikäli mennään sen logiikan mukaan, että alusvaatteet vaihdetaan päivittäin, niin pyjamakin tulisi vaihtaa joka yön jälkeen mikäli sen alla ei käytä alushousuja.

In my opinion.

Alkuperäinen kirjoittaja hygienia:

Etkö sä siisti itseäs kunnolla vessakäynnin jälkeen :o ?
Mulla tapana ihan käsisuihkulla huuhtaista. Mut sun onki varmaan syytä käyttää niit kalsareita niin voit roiskia vapaasti.

No aattelin lähinnä lasta joka itse pyyhkii. Mut kyllä pyyhin tai pesen hyvin joka vessassa käynnin jälkeen ja silti vaihdan alushousutkin päivittän. Mutta sinä tuskin vaihdat niitäkään joka päivä.

Viime yönä käytin yöhousuja ilman, että alla oli pikkareita. Olo oli kuin tekisin jotain väärin :D luonnoton olotila... eli rintsikat (nännikorut muuten vihottelee) ja alkkarit pysyy yötkin päällä

No mä en kyllä edes omista pyjamaa, mutta siis jos omistaisin, en käyttäisi.
En käytä alusvaatteita öisin, nukun usein jopa alasti.

Ei meillä kukaan käytä yökkärin kanssa alusvaatteita.

En tiedä kuuluuko, mutta meillä ei käytä kukaan. Pienimmällä on vaippa, isommat ei käytä alusvaatteita pyjaman alla. Eikä ne viikossa likaannu: kun makaa, niin alapäästä ei siihen kankaaseen jää mitään toisin kuin päiväaikaan pystyssä ollessa alusvaatteisiin, pyjama päällä ei oleskella, ei syödä, ei harrasteta juuri muuta kuin nukkumista.

Meillä kaikki käyttää aina alushousuja, siis pikkareita/boxereita. Tähän asti olen luullut että tämä on ihan normi käytäntö. Enpä enää lainaa kaverin pyjamaa... Ei meillä tarvi tuuletella, eikä koskaan mitään tulehduksia ole ollut kellään.
Mies nukkuu pelkillä boxereilla, mulla ja tytöillä on pikkarit ja yöpaidat/pyjamat riippuen kuinka lämmin on sisällä...

Yhteistyössä