G:KUULUUKO pyjaman alla käyttää alushousuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kaikki käyttää aina alushousuja, siis pikkareita/boxereita. Tähän asti olen luullut että tämä on ihan normi käytäntö. Enpä enää lainaa kaverin pyjamaa... Ei meillä tarvi tuuletella, eikä koskaan mitään tulehduksia ole ollut kellään.
Mies nukkuu pelkillä boxereilla, mulla ja tytöillä on pikkarit ja yöpaidat/pyjamat riippuen kuinka lämmin on sisällä...

Pikkuhousut saattaa jopa suojella tulehduksilta ja pöpöiltä. Naisella ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Meillä kaikki käyttää aina alushousuja, siis pikkareita/boxereita. Tähän asti olen luullut että tämä on ihan normi käytäntö. Enpä enää lainaa kaverin pyjamaa... Ei meillä tarvi tuuletella, eikä koskaan mitään tulehduksia ole ollut kellään.
Mies nukkuu pelkillä boxereilla, mulla ja tytöillä on pikkarit ja yöpaidat/pyjamat riippuen kuinka lämmin on sisällä...

Vähän sellaista johtopäätöstä olen vetänyt... Vaihdetaan tietenkin päivittäin ja pestään allergiatestatuilla pyykipesuaineilla!

Mitähän pöpöjä siellä sängyssä öisin vaanii, joilta ne pikkarit sitten naista suojaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:

Mitähän pöpöjä siellä sängyssä öisin vaanii, joilta ne pikkarit sitten naista suojaa?

Tai sit ne vaanii niissä monta päivää pidetyissä pyjamahousuissa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:

Esimerkiksi jalkojen mukana kulkeutuvia.

:laugh:

Kuinka mä uskallan enää nukkuakaan..

Olen uhkarohkea, ja aion vastedeskin nukkua vailla rihman kiertämää tai sitten joku yökkäri päällä, mutta ilman pikkareita.

Mites, kun joskus nukun nakuna, mutta villasukat jalassa? :whistle:

Mies ei käytä koskaan pyjamahousujen alla alushousuja/boxereita, ja kuitenkin käyttää samoja housuja viikonkin pesemättä niitä. Musta tuo on hieman outoa, itse en ainakaan hinkkaisia "vehkeitäni" housuihin ja pitäisi samoja housuja viikon. Eli kysymys kuuluu, kuuluuko teidän mielestä pyjaman kanssa käyttää alushousuja?
Viikon sehän pitää niitä vaan yöllä ei 24/7

Kyllä minä ainakin käytän. Samoin lapset.
Hmmm... eikö silloin tuu kuuma pippelille tai pimpille pyjaaman alla en käyttäisi mutta en käyttäisi pyjaamaakaan pikku poikana käytin mutta ne on liian löysät ja pippeli heiluu siellä miten sattuu mä halun pippelini pysyvän yhdessä asennossa eikä heilua sivusta sivuun siks käytän nykyään vaan boksereita siellä pippeli pysyy yhdessä asennossa

Koskas te värkkiänne tuuletatte ellei öisin?
Pyjaman/yöasun alla ei kuulu pitää alkkareita (ellei sellaiset löysät bokserityyliset), luonnollisestikin alapesu suoritetaan illalla ja yövaate vaihdetaan puhteeseen tarpeen vaatiessa vaikka joka päivä.
No mun värkkiä tuuletan runkatessa :ROFLMAO: kun silloin on pitlät kalsarit päällä ilman boksereita runkaaminen kestää mulle noin 2 tuntia mä nautin siitä kunnolla siks kestää 2 tuntia hinkkaan sitä sänluä vasten nojaa whatever :D:p

Mies ei käytä koskaan pyjamahousujen alla alushousuja/boxereita, ja kuitenkin käyttää samoja housuja viikonkin pesemättä niitä. Musta tuo on hieman outoa, itse en ainakaan hinkkaisia "vehkeitäni" housuihin ja pitäisi samoja housuja viikon. Eli kysymys kuuluu, kuuluuko teidän mielestä pyjaman kanssa käyttää alushousuja?
Tähän ei oo oikeen vastausta kaikki tekee niinkuin ite haluavat :)

Jos samaa asua käyttää useampana yönä niin TODELLAKIN pitää olla alushousut. Sehän olis muuten sama ku ei vaihtais normaalioloissakaan moneen päivään alushousuja.
Onko se niin kauheeta jos sitä yöpukua ei pestä joka päivä jotkut pitää kalsareita/boksereita 3 päivää peräkkäin ja bokserit on päällä 16 tuntia päivässä tai 24 jos niissä nukkuu ja pyjama on päällä vain yöllä 8-9 tuntia eli se ei likaannu nopeesti jos bokserit voi pitää päällä 3-4 päivää niin yöpuku ainakin 5 päivää

On outoo se on ainut mailmassa joka ei käytä alushousuja pyjaaman alla!!! Ei ei ei pelleilin vaan kukin käyttää mihin on tottunut jos käyttäisin niin mulla ei olis boksuja alla koska pienenä käyin muutaman kerran ja silloin ei ollu briefsejä alla (käytin nuorempana tavallisia alushousuja (briefsejä)) mutta silloin oli pikku pippeli 5v nyt jos ois pyjaama niin mun mielestä pippeli heiluis sinne tänne tonne jos ei ois boksuja alla

On outoo se on ainut mailmassa joka ei käytä alushousuja pyjaaman alla!!! Ei ei ei pelleilin vaan kukin käyttää mihin on tottunut jos käyttäisin niin mulla ei olis boksuja alla koska pienenä käyin muutaman kerran ja silloin ei ollu briefsejä alla (käytin nuorempana tavallisia alushousuja (briefsejä)) mutta silloin oli pikku pippeli 5v nyt jos ois pyjaama niin mun mielestä pippeli heiluis sinne tänne tonne jos ei ois boksuja alla
Korjaan vähän käytin muutaman kerran pyjaamaa siis pyjaamaa ei briefsejä alla koskaan oo ollu

Jos se käyttää niitä vaan yöllä ilma alushousuja niin sehän ei oo 24h vuorokaudessa vaan ~8h niin ne ei likaannu niin nopeesti kun ne on vaan 8h vuorokaudessa (24h) päällä. Siis voi hyvin pitää ne päällä jos se vaan yöllä käyttää niitä

Yhteistyössä