Mulla on kaksi 170 cm korkuista kaappipakastinta ja meitä on kaksi syöjää. Meillä kuluu paljon marjoja ja hedelmiä, mutta ei pelkästään marjoja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten työ saatte marjat riittämään näin pitkälle? Meillä menee litra päivässä, ja itse poimitut riittivät noin kuukauden. Vadelmia ja mansikoita lähinnä syödään.
Ostettuja mansikoita ja mustikoita. Puuron päälle laitellaan. Taas on mustikoita jääkaapissa sulamassa .Alkuperäinen kirjoittaja marja-terttu:Tuossa toisessa ketjussa tuli esiin järkyttävä totuus, ettei kaikille ole marjoja pakastimessaan. Onko sinulla? Mistä ovat sinne ilmestyneet?
Mulla on ja osa on äidiltä saatuja, hänen keräämiään ja osa kaupasta kalliilla ostettuja pakastemarjoja
Siis kaupasta ostettu mansikat ja mustikat ostettu tuoreena juuri poimittuina. Olin itse kesällä raskaana viimeisilläni, joten en päässyt juuri metsään .Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Ostettuja mansikoita ja mustikoita. Puuron päälle laitellaan. Taas on mustikoita jääkaapissa sulamassa .Alkuperäinen kirjoittaja marja-terttu:Tuossa toisessa ketjussa tuli esiin järkyttävä totuus, ettei kaikille ole marjoja pakastimessaan. Onko sinulla? Mistä ovat sinne ilmestyneet?
Mulla on ja osa on äidiltä saatuja, hänen keräämiään ja osa kaupasta kalliilla ostettuja pakastemarjoja