G : kenellä on vessarauha, kun lapset on kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lauantaipussi:
Ehkä oot vaan niin kylmä biatc et lapset ei "ripustaudu" suhun.
:wave:

:D

Taitaa kalvaa korkkaria kun luotan mieheeni ja siihen, että hänkin osaa lapsiaan hoitaa :D.
Minä säälin sinun pilttejäsi, kun eivät saa luoda tervettä suhdetta isäänsä kun mahoäiti kiilaa aina ykköseksi :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Taitaa kalvaa korkkaria kun luotan mieheeni ja siihen, että hänkin osaa lapsiaan hoitaa :D.
Minä säälin sinun pilttejäsi, kun eivät saa luoda tervettä suhdetta isäänsä kun mahoäiti kiilaa aina ykköseksi :(

menipä tämä taas ystävälliseksi aikuisilta:(

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
:o

Kaiken tekin annatte lapsillenne periksi! :o

Onko teistä O.K, jos vieraisilla ollessanne se kyläpaikan emäntä tunkee siihen pytyn viereen jutulle, kun väännätte jöötiä???! :o

Sama asia. Lapsille opetetaan alusta asti, että vessa on sellainen paikka, jossa JOKAINEN KÄY YKSIN!

ai sama asia? :laugh:
okei. no,mulle naapurin emäntä on kieltämättä PIKKASEN eri ku omat lapset :whistle:

:o :headwall:

Puhuttiin paskalla käymisestä yksin. Miksi ihmeessä sallit lapsillesi sen, että vessassaKIN saa äitiä häiritä?

Älä sitten nirise ja narise jollei ole vessarauhaa.
Meillä jokainen kynnelle kykenevä hoitaa wc asiansa yksin, vaippaan paskovat erikseen ja vessajuttuja opettelevat ovat niitä, joita esim pyyhkimisessä autetaan, mutta lapsi ei kuole äidin ollessa vessassa!

Aivotonta opettaa lapsi siihen että äiti on aina käytettävissä. Vessa on semmoinen paikka, jossa kuninkaatkin käyvät yksin ;)

No rauha ja rauha, mutta minä käyn kyllä vessassa ovi kiinni. Lapset 2v11kk ja tasan vuoden. Joskus eivät edes huomaa että menen vessaan, joskus itkevät oven takana, mutta silti käyn siellä yksin, ovi kiinni.

Aloin sulkea oven sen jälkeen, kun 2-vuotias seisoi vieressä ja kommentoi kaikkea mitä teen... "äiti laittoi tuon housuun" "äiti pesee pyllyn" "äitiltä lompsahti kakka"... ja vauva alkoi konttaamaan opittua tyhjentää kaikki vessan kaapit ja imeskelemään vessaharjaa. Parempi siis, että vaikka itkevät oven ulkopuolella.

Kysymys olikin siitä et kenellä on rauha, kun mies on kotona? mun mies sano et ei muillakaan äideillä oo, ja mä en ihan usko tuota. Kun oon yksin kotona niin tottakai mulla on ovi auki ainakin ettei mitään sillä aikaa tapahdu.

Onko teistä O.K, jos vieraisilla ollessanne se kyläpaikan emäntä tunkee siihen pytyn viereen jutulle, kun väännätte jöötiä???! :o

Sama asia. Lapsille opetetaan alusta asti, että vessa on sellainen paikka, jossa JOKAINEN KÄY YKSIN!

okei. no,mulle naapurin emäntä on kieltämättä PIKKASEN eri ku omat lapset :whistle:

Puhuttiin paskalla käymisestä yksin. Miksi ihmeessä sallit lapsillesi sen, että vessassaKIN saa äitiä häiritä?

Meillä jokainen kynnelle kykenevä hoitaa wc asiansa yksin, vaippaan paskovat erikseen ja vessajuttuja opettelevat ovat niitä, joita esim pyyhkimisessä autetaan, mutta lapsi ei kuole äidin ollessa vessassa!

Aivotonta opettaa lapsi siihen että äiti on aina käytettävissä. Vessa on semmoinen paikka, jossa kuninkaatkin käyvät yksin ;)

Olen täysin samaa mieltä. Juuti näistä lapsista tulee niitä peräkammarin poikia tai muuten hissukoita vässyköitä.

Alkuperäinen kirjoittaja m:

menipä tämä taas ystävälliseksi aikuisilta:(

Enpä ennen tätä ketjua tiennyt, että jotkut eivät kunnioita itseään sen vertaa, että kävisivät vessassa YKSIN ja ovi kiinni.
Meilläpäin vessajutut ovat aina olleet privaatteja, ei sinne puolta sukua oteta pytyn viereen töllistelemään.

joo okei. mä jätän ens kerralla tuon tytön huutamaan suoraa huutoo ja ei kai se haittaa jos isoveli tönäsee sen sillä aikaa sohvalta alas. Kunhan mulla on rauha B)
jännä miten mun vessarauha häiritsee sua noin kovasti :hug:

joo okei. mä jätän ens kerralla tuon tytön huutamaan suoraa huutoo ja ei kai se haittaa jos isoveli tönäsee sen sillä aikaa sohvalta alas. Kunhan mulla on rauha B)
Tiesitkö, että myös susi voi tulla ja syödä lapsesi jos et kanna häntä koko ajan mukanasi!

Alkuperäinen kirjoittaja keke:
Tiesitkö, että myös susi voi tulla ja syödä lapsesi jos et kanna häntä koko ajan mukanasi!

mä en usko et se susi kiipee tänne kerroksiin parvekkeen kautta. mut pitää varoiks varmaan alkaa pitämään ikkunat ja parvekkeen ovi kiinni ettei näin pääse käymään :xmas:

Mahoäiti?!? Menee varmaan samaan sarjaan kuin se kuuluisa pihtarihuora? :D

Meinasimpa kirjoittaa tähän ketjuun siitä, että tosiaan vähän v*tuttaa kun kaksivuotiaani on uuteen kotiin muuttamise jälkeen ruvennut vessaankin seuraamaan, tai sitten itkee oven takana. Mutta mitäpä turhia, tuli jo selväksi että olen mahoäiti joka vammauttaa lapsensa isä-suhdetta ja lapseni on säälittävä ripustautuja-vässykkä ja tuleva peräkammarin poika.

Oikeesti, jeesus mitä ihmisiä, häpeisitte.

Tottahan toki meillä on vessarauha, niin aikuisilla kuin lapsilla.

Oli myös kotiäitivuosina, vaikka tottakai oli vaiheita jolloin piti käydä vessassa itkevä vauva sylissä, tai päiviä jolloin eroahdistuksesta kärsivä 10 kk ikäinen konttasi perässä vessaan :). Mutta ei nuo vauvaiän jälkeen ole änkeneet mun perässä toilettiin - ja kiintymyssuhteemme on taatusti kunnossa vaikka rauhassa saankin vessassa käydä :D

Lapset voi ihan oikeasti opettaa siihenkin, vauvaiän jälkeen, että äiti käy vessassa omassa rauhassa. Mun lapset ei myöskään yrittäneet tappaa toisiaan heti kun äiti istahti pöntölle.

Ja rauha siis on, oli mies kotona tahi ei.

Ei oo mulla. Jos pääsenkin livahtamaan vessaan niin, että ehdin vetäistä oven perässäni lukkoon, tullaan heti sinne oven taakse huutamaan että on pissahätä tai kakkahätä tai äiti toi kiusaa yms.
Suihkussa en saa käydä ollenkaan rauhassa. Meillä on vessa ja kylppäri saman oven takana, joten lukkojen taaksen en voi jättäytyä.
Ja lapset jo sentään 6- ja 8-vuotiaat.

Yhteistyössä