Lapset on pidettävä 20-vuotiaaks kotona!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jämäkkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jämäkkä

Vieras
Se on niin, että lapset on pidettävä 20-vuotta kotona. Estetään teiniraskaudet, huumeet, päihteet ja kaikki mahdollinen paha. Kotikoulua vaan ja harkitut kaverit ja harrastukset, jotta sosiaalistuu. Siinä teini-iässä voi tulla pientä kapinaa, mutta kettinkillä kii patteriin, niin kyllä se siitä suttaantuu. Nih, ja mun mies on samaa mieltä.

Aijaa? Eiköhän ne ongelmat tule jokaiselle iästä riippumatta, jos on tullakseen. Tiedän vastuuttomia kolmekymppisiäkin, joten ei se kotona pitäminen sitä tosiasiaa muuta.

Nimim. 16 vuotiaana omilleen muuttanut, reipas, työteliäs, huumeeton ja ongelmaton kansalainen

Olen samaa mieltä. Suurin syy yhteiskunnan ongelmiin on, että laspet laitetaan päiväkotiin , kouluun, rippikouluun, amikseen, yliopistoon jne. alle 20-vuotiaina.

Entäs jos kämpässä ei ole pattereita.On esim lattialämmitys tms.Mihin sit sidotaan????

olen tehnyt eduskuntaan jo ehdotuksen telineistä, johon kettinki saadaan. Tulis pakolliseks kaikkiin taloihin. Ois monissa väreissä ja tyyleissä, niin sopis monentyyppiseen sisustukseen. Samoin noita kettinkejä olen miettinyt, et voi tuunailla. Siinähän on ihan vaan taivas rajana, vaikka lapsen etua siinä ajatellaan ensisijassa.

No, jos vakavasti puhutaan, niin ainoastaan HYVÄ kotikasvatus estää aloituksessa mainitut ongelmat. Niitä EI estä ainakaan mammuttitaudista kärsivä päivähoito. Siellä lapset ovat aika paljon omine nokkineen, vailla asiaankuuluvaa huomiota, koska yksinkertaisesti lähes puolet päivästä isoja ryhmiä hoitaa vain kaksi hoitajaa. (työajat eivät kata koko päivää)

On turha pitää itseään jonain pyhimyksenä jos tekee toisin kuin kotona lapsiaan kasvattavat, koska silloin sysää lapsensa erilaisten ongelmien pariin melkein tietämättään. Ainaiseen taisteluun aikuisen huomiosta ja elintilasta.

Alkuperäinen kirjoittaja jämäkkä;25967646:
olen tehnyt eduskuntaan jo ehdotuksen telineistä, johon kettinki saadaan. Tulis pakolliseks kaikkiin taloihin. Ois monissa väreissä ja tyyleissä, niin sopis monentyyppiseen sisustukseen. Samoin noita kettinkejä olen miettinyt, et voi tuunailla. Siinähän on ihan vaan taivas rajana, vaikka lapsen etua siinä ajatellaan ensisijassa.

Vaikutat siltä, että kärsit jonkunlaisesta burnoutista. Koeta löytää itsellesi apua ennen kuin sekoat lopullisesti.

Yhteistyössä