G : kenellä on vessarauha, kun lapset on kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Mä haluan tietää, kenellä on tällainen ylellisyys? vaikka mulla on mies kotosalla,niin silti edes hammaspesu ei onnistu ilman et lapset seuraa sinne. Mies taas asuu vessassa useamman minuutit ja lapset on aina mun kanssa. Nyt ollu 7 vuotta kotiäitinä ja alkaa nyt kyllästyttään.

Minulla.

Mutta minulla on myös siinä mielessä erikoislaatuinen tilanne, että mies on ollut lasten kanssa ihan siitä asti kun nuo ovat olleet vastasyntyneitä. En ole ominut lapsia itselleni.
Lapset eivät ole koskaan huutaneet perääni tästä syystä =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla.

Mutta minulla on myös siinä mielessä erikoislaatuinen tilanne, että mies on ollut lasten kanssa ihan siitä asti kun nuo ovat olleet vastasyntyneitä. En ole ominut lapsia itselleni.

näin myös meillä :)

Juu ei oo. Pienimmäinen yleensä huutaa oven takana ja roikkuu kahvassa...3v siis :whistle:

Eipä sillä, en kyllä lasten mielestä sais olla pois kotoa koskaan, ehkä 10min, ja silloinkin tulee heidän tietää minne menen ja tulenko varmasti takaisin sen 10min päästä! :xmas:

Eivätköhän he irtaannu jossain vaiheessa -luulisin että parikymppisinä viimeistään. Toivon ainakin.

Nyt on jo kun lapset ovat 2 ja 5. Jopa pienempikin antaa olla rauhassa. Tai jos jätän oven auki niin tottakai se saattaa sinne tulla. Mutta laitan aina oven lukkoon ja ei se sitä ala repiä.

eipä ole mulla. jos jätän lapset keskenään, niin en ehdi kun istua pöntölle kun pienempi huutaa. isoveli on vähän liian innokas halimaan/tönimään/tökkimään/kiskomaan silloin kun äidin silmä välttää. "vähän" mustasukkaisuutta vissiin :/ eli siis pienempi lähtee aina vessaan leikkimään siksi aikaa.

Minulla.

En minäkään ole "ominut" lapsia itselleni mutta kotiäitinä joutuu väkisin olemaan lasten kanssa yksin ja silloin kaipaavat minua jopa vessareissujen aikana. Ihme pätemistä saa tästäkin asiasta aikaiseksi.

Mulla ollut myös mies aktiivisena lasten kanssa, ja hoitanu ihan yhtä lailla. Silti mies pääsee ihan rauhassa vessaan ja tupakille ilman et joutuu ketään mukaan ottamaan, mut mulla on aina vähintään 1. Aamulla siitä nyt sanoin niin ei ymmärtänyt ollenkaan. (En ite siis polta)

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
Minulla.

En minäkään ole "ominut" lapsia itselleni mutta kotiäitinä joutuu väkisin olemaan lasten kanssa yksin ja silloin kaipaavat minua jopa vessareissujen aikana. Ihme pätemistä saa tästäkin asiasta aikaiseksi.

Kotona minäkin olen. Mitä se sinua jurppii, jops toisilla on tilanne eri?

Meillä ei lapset roiku minussa tai huuda perääni.
Jos olet omasi säälittäviksi ripustautujiksi opettanut, se ei liene minun ongelmani :hug: =)

Taas uusi juttu mistä en ole ongelmaa osannut tehdä.. kaikilla meidän perheessä on vessarauha, kukaan ei kuole sillä välin kun äiti tai isä käy vessassa rauhassa suljetun oven takana. :)
Lapset kohta 3v, 1v5kk ja vauva 3vkoa.

:o

Kaiken tekin annatte lapsillenne periksi! :o

Onko teistä O.K, jos vieraisilla ollessanne se kyläpaikan emäntä tunkee siihen pytyn viereen jutulle, kun väännätte jöötiä???! :o

Sama asia. Lapsille opetetaan alusta asti, että vessa on sellainen paikka, jossa JOKAINEN KÄY YKSIN!

:o

Kaiken tekin annatte lapsillenne periksi! :o

Onko teistä O.K, jos vieraisilla ollessanne se kyläpaikan emäntä tunkee siihen pytyn viereen jutulle, kun väännätte jöötiä???! :o

Sama asia. Lapsille opetetaan alusta asti, että vessa on sellainen paikka, jossa JOKAINEN KÄY YKSIN!

ai sama asia? :laugh:
okei. no,mulle naapurin emäntä on kieltämättä PIKKASEN eri ku omat lapset :whistle:

Kyllä minullakin on, jos vain mies on kotona. Ihan alusta saakka tehtiin se seikka selväksi, että jos on tarve vessaan, ihan vain vaikka laittamaan hiuksen kiinni tai suihkuun, niin toinen katsoo perään ja pitää lapset pois ovelta.
Meillä on 2,5v ja 10kk lapset ja aina saanut olla rauhassa vessassa muutoin, paitsi yksin kotona ollessa. Tuo 2,5v tosin alkaa muutenkin tajuta, että tulen ihan pian ja haluaa itsekkin olla omassa rauhassa kun potalla käy. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
Minulla.

Kotona minäkin olen. Mitä se sinua jurppii, jops toisilla on tilanne eri?

Meillä ei lapset roiku minussa tai huuda perääni.
Jos olet omasi säälittäviksi ripustautujiksi opettanut, se ei liene minun ongelmani :hug: =)
Ehkä oot vaan niin kylmä biatc et lapset ei "ripustaudu" suhun.
:wave:

Yhteistyössä