G: Ken on maassa kaunehin?

SaralafountainyksiHR_st.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
En tiiä mistä ajatus pälkähti aamulla päähäni, mutta tuli mieleen, että Lola Odusoga on varmaankin Suomen kaunein nainen. Paitsi että se on kasvoiltaan ja vartaloltaan kaunis, mä tykkään sen uskalluksesta nauttia elämästä ja olla oma itsensä. Se lienee myös oivaltanut sen, että ihmisen ei tarvi pyrkiä hampaat irvessä täydellisyyteen edes äitinä.
viewer

Onkos muita ehdokkaita?

ai o vai??? :o mie muistan kyllä lukeneeni hältä ihan erilaisia lausumia yhestä jos toisestaki lehestä... :whistle:

Mielipide: Luistelijatytöllä ei oo muotoja kasvotkin on ihan "söpöt" mutta ei erotu joukosta ja hymy on ilmeetön kun ei silmät naura ikinä. Jos mun mielestä Noora on 10+ niin luistekijatyttö on siihen verrattuna 8+.

Lola Odusoga taas ei vastaa mun kauneusihannetta mistään kohtaa vartaloa tai kasvoja. Hymy on ehkä kymppi.. ja silmät nauraa.. kymppi.. mutta muuten 8.

Mä olen aina pitänyt Anne Pohtamoa kauniina. Sit Karita Tykkä (ent. Tuomola) on kans kaunis. Mut välillä oli kyllä liian laiha. Nyt en ole nähnyt hänestä kuvia. Ja tuolla jo mainittu Anna-Liisa Tilus on kanssa kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä olen niin vanha, että se on aina ja ikuisesti Anna-Liisa Tilus. Sitäpaitsi se on vieläkin hyvänm näköinen, vaikka ei ole enää mikään tyttö.

Anna-Liisa Tilus on upea vielä tänäkin päivänä.

Yhteistyössä