Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Juu mä näin. =)
Etkä edes ollu erimieltä B) :xmas:
![]()
Sun piti hurrata ja ylistää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:En tiiä mistä ajatus pälkähti aamulla päähäni, mutta tuli mieleen, että Lola Odusoga on varmaankin Suomen kaunein nainen. Paitsi että se on kasvoiltaan ja vartaloltaan kaunis, mä tykkään sen uskalluksesta nauttia elämästä ja olla oma itsensä. Se lienee myös oivaltanut sen, että ihmisen ei tarvi pyrkiä hampaat irvessä täydellisyyteen edes äitinä.
![]()
Onkos muita ehdokkaita?
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Sara la Fountain on mun mielestä tosi nätti, tosin tuskin sekään kaunein kaikista.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä olen niin vanha, että se on aina ja ikuisesti Anna-Liisa Tilus. Sitäpaitsi se on vieläkin hyvänm näköinen, vaikka ei ole enää mikään tyttö.