mä käyn kun ainut urheilu josta oikeastaan pidän on vesijuoksu niin ei auta vaikka täti olisi kylässäkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Jaa. Ei ole tullut moista tilannetta eteen kun täti ei ole ollut koskaan kylässä ( thank God! )
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mun täti käy niin harvoin meillä, et jos se tulee kylään ni en viitti mennä uimaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Jaa. Ei ole tullut moista tilannetta eteen kun täti ei ole ollut koskaan kylässä ( thank God! )
kuinka niin ei koskaan...??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Jaa. Ei ole tullut moista tilannetta eteen kun täti ei ole ollut koskaan kylässä ( thank God! )
No ei kaikilla käy tädit kylässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Jaa. Ei ole tullut moista tilannetta eteen kun täti ei ole ollut koskaan kylässä ( thank God! )
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Jaa. Ei ole tullut moista tilannetta eteen kun täti ei ole ollut koskaan kylässä ( thank God! )
just jooet tainnu tajuta kysymystä, TÄTI TARKOITTAA näin palsta kielessä menkkoja,kuukautisia
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Jaa. Ei ole tullut moista tilannetta eteen kun täti ei ole ollut koskaan kylässä ( thank God! )
just jooet tainnu tajuta kysymystä, TÄTI TARKOITTAA näin palsta kielessä menkkoja,kuukautisia
![]()
![]()
Ymmärsin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TitsuLiina:![]()
Mä olin ensin ihan että
,outo kysymys ja sitten että ei mulla edes ole yhtään tätiä
![]()
![]()
En mä ole tollasta sanontaa koskaan kuullut
![]()
![]()
:ashamed: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Jaa. Ei ole tullut moista tilannetta eteen kun täti ei ole ollut koskaan kylässä ( thank God! )
![]()
![]()