V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä sikiää;24395070:Häpeäisit kun kehtaat lahjasta valittaa. Osta soittorasia itse jos sitä niin hinkuat. En kyllä ymmärrä miten sitteristä tai itkuhälyttimestä jää muisto. Tuntuu että olet lahjojen perään vauvan synnyttyä...pienet ne on murheet sinulla. Itse olisin pitänyt jo siitä että tätisi halusi tulla vauvaa katsomaan ja muisti tuoda vaippojakin. Tärkeintä on välittäminen, ei lahjat ja niiden arvo
Samaa mä mietin ja nauratti, kun ajattelin sitteriä tai itkuhälytintä muistonaAlkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24395016:muisto? ei kai sitteri ja turvakaukalo enempää kuin tuo itkuhälitinkään mikään muisto ole
Miksi täällä on joka päivä joku itkemässä "siskon perhe sai sitätätätuota, mutta minä vain näin huonoa...?" Voi herrantähden, aikuinen ihminen, osta itse se mitä tarvitset, niin ei tule pettymystä!! Ja luulen kyllä, että vaipat tulee ihan tarpeeseen...
Kiittämättömiä ihmisiä : /
En tiedä onko tässä niinkään kyse siitä ettei ap voisi itse ostaa tuota soittorasiaa, vaan lähinnä ihmetyksestä kun kaikille muille on ostettu niitä kalliita ja toiveiden mukaisia lahjoja. Ja siis ap:nkin kohdalla oli kyselty mitä hän toivoisi ja kuitenkin jätetty se toive toteuttamatta. Se tuntuu vähän omituiselta ja varmasti kummastuttaisi minuakin.
Mutta toisaalta kaukalo tms lastentarvike tulee yleensä tarpeeseen, toisin kuin joku soittorasia. Jospa täti aatteli, että heillä on jo kaikkea tarpeellista, joten toi vaipat, koska niille varmasti käyttöä löytyy. Ehkä tää täti haluaa ostaa siis tavaraa, jota käytetään, eikä vain koriste-esinettä, joka toimetonna seisoa nököttää hyllyllä... näin minä asian niinkö aattelin![]()
Pakko kysyä kun tuosta muistoksi jäämisestä kirjoitat että todellako säilytät koliikkisitterin, autokaukalon ja itkuhälärin muistoiksi lapsillesi? :O