Täti kävi tänään katsomassa vavaa ja toi lahjan ;), reilun pelin meininki ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paljon mahollista että tädillä on joku tämmönen käytännöllisyys-periaate, mutta jos lahjatoivetta kysyy, niin miksei vastauksen saadessaan voinu sanoa, että mielelläni hommaisin jotain käytännöllistä, olisko jollekin semmoselle tarvetta. Tai sitten ostanu niitä vaippoja useita paketteja, tai niitä perusbodyja muutaman.

Kyllä sä luultavasti saat sen soittorasian sitten ristiäislahjaksi. Ehkä täti on jo käynyt ostamassa sen. Tuo soittorasia sopiikin siihen tarkoitukseen tosi hyvin. Odota vaan rauhassa!

[QUOTE="vieras";24396887]Se nyt vaan on Tosi Tyhmää ja Noloa valittaa lahjasta.[/QUOTE]

Olisitko itse vain ikuisesti kiitollinen, jos sun joku tosi läheinen ihminen tuo sulle tikkarin ja sun siskolle vaikka kodinkoneen?

[QUOTE="Nappi";24396947]Olisitko itse vain ikuisesti kiitollinen, jos sun joku tosi läheinen ihminen tuo sulle tikkarin ja sun siskolle vaikka kodinkoneen?[/QUOTE]

Oikeesti, ihansama.

[QUOTE="vieras";24397181]Oikeesti, ihansama.[/QUOTE]

Ehkä se sulle on ihan sama, mutta epäilen. Se nyt vaan on inhimillistä ihmetellä, miksi just mun kohdalla toimitaan poikkeavasti. Tottakai jokainen saa antaa mitä haluaa kelle haluaa, ja lahjasta mun mielestä pitää aina kiittää eikä näyttää nyrpeetä naamaa lahjan antajalle, mutta saa sitä itekseen ihmetellä.

Me saatiin kertakäyttövaippoja monta laatikollista kun suku tuli katsomaan. Olikohan ne jotain Pamperseja, sellaisessa vihertävän värisessä pahvilaatikossa, oli joku megapack tai vastaava. Joka ikinen heistä tiesi että aiotaan kestoilla vauvan kanssa, mutta tullessaan sanoivat ostettiin teille näitä oikeita vaippoja ettei tarvii harsoja ruveta keittelemään. Ja heidän tuttavansakin ovat uhonneet kestoilevansa mutta ei niistä kukaan ole kuitenkaan jaksanut.

Kyllä vitutti, niilläkin rahoilla olisi voitu ostaa vaikka lisää kestoja tai muuta tarpeellista, nämä vaippalaatikot vein neuvolaan ja kehotin antamaan jollekin vähävaraiselle.

Yhteistyössä