Käyttekö yöllä katsomassa lapsia???

16.03.2005
876
0
16
Jos yöllä heräätte vaikka vessahätään ja käytte vessassa niin menettekö sen jälkeen suoraan takaisin omaan sänkyyn?? Vai käyttekö katsomassa lapsia ennenkuin menette jatkamaan unia??
Mulla on nimittäin ihme tapa et jos yöllä herään niin mun on aivan pakko käydä lasten huoneissa tarkistamassa et kaikki on hyvin.. Peittelen lapset jos tarviaa ja tarkistan et hengittävät normaalisti.. :ashamed: Olen joskus kokeillut että menen yöllä vessasta suoraan takaisin sänkyyn mutta jostain syystä uni ei tule ennenkuin mä nousen ja käyn katsomassa et lapsilla on kaikki ok.. :headwall:
Olenkohan mä ainut kuka tekee noin?? :whistle:

Käyn katsomassa lapsia ja tarkistamassa peittoja kun menen nukkumaan. Jos en yöllä herätessäni löydä kumpaakaan vierestäni, käyn sillä veskimatkalla kyllä vilkaisemassa muksujen huoneissa. Lapset pian 4 ja 6.

en käy. toisin jos herään vessassa käyntiin niin ne on kaikki mun sängyssä iältä 1v10kk-6v tai ainakin osa =) nuorin on aivan varmasti kipittäny ja keskimmäinen joka toinen yö kolmas sillon tällön

Minä toimin ihan samoin kuin ap. Uni ei tule, ellen ole käynyt katsomassa lapsia ensin. Ja joka kerta joku lapsista on potkinut peiton pois tms. eli ihan aiheestakin käyn.

käyn katsomassa. katson ennen kun menen itse nukkumaan ja jos valvon pitkän aikaa vielä lasten nukkumaan menon jälkeen käyn vilkaseen muutaman kerran. ja yöllä jos herään käyn katsomassa. päiväuniakin jos nukkuu katson silloinkin.